Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ekim '14

 
Kategori
Şiir
 

Ben bir yalan uydurdum anne

Ben bir yalan uydurdum anne
 

Ben yanmayım kim yansın anne

İnanamadım kabullenemedim

Aklım acıyo, canım acıyo

Ruhum acıyo, düşlerim acıyo

Hayallerim acıyo, yarınlarım acıyo

Sen acıyo, ben acıyo

Ben neyim, neciyim, kimsesizim

Gönülden demlenmiş avareyim

Ben bir pervaneyim

İçim dışım olmuş, yanmaktayım

Bu yalana baş koydum anne

Yazıktır, günahtır desen de

Allah'ım affetsin beni

Sen söyle...

Akıl almaz alay edişlerin önüne

Can sıkan dillerin önüne

Bir yalan uydurdum anne

Onca sözlerin önüne yalanı  taş koydum anne

Mecburum anne

Bahtsız kederin içinde 

Ben bu olmayan sözlere

Başımın eğilmesinden yoruldum

Gönlümün incinmesinden usandım

Kader mi keder mi bilemedim anne

Ben bir yalan uydurdum anne

Allah'ım affetsin beni  anne

Zaman nasılda acıymış meğersem

Baktım saat sekizotuz 

Tarihim onsekiz eylül ikibin ondört

Gezindim o safhada anne

İrkildim, duraksadım ve uzandım

Gözlerimin gördüğünü, dudaklarımın okuduğunu

Kabullenemedim, kabullenmek istemedim

Olamaz, olmamalı diye yinelenirken

Elimden artık birşey gelmiyor du anne

Ömrüm bitsin istedim bir dem de...

 

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..