Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Haziran '16

 
Kategori
Güncel
 

Ben de çok utanıyorum.

Ben de çok utanıyorum.
 

 Dün çok korkuyorum ve çaresizim başlıklı bir yazı paylaşmıştım. Bu sabah gene kara bir güne uyandık Pensacola'da.Bebeğim beşiğinde uyurken ben de haber okuyayım dedim. Metin Akpınar'ın bir yazısına rastladım. Ünlü tiyatrocumuz 'Ben utanıyorum.'diye yazmış yazısının başlığını.

 O an düşündüm. Ben de utanıyorum. Dünkü korku, çaresizlik duygularıma bir de büyük bir utanç eklenmiş fark ettim.

 Pensacola küçük bir sahil şehri Okyanus kıyısında. İnsanlar mutlu, yavaş ve sakin. Sorsan hiçbiri Türkiye'nin yerini bilmez. Dünden beri bütün komşular bana geçmiş olsuna geliyor ve acımı paylaşıyor.Bu sakin,huzurlu şehirde insanların yüzüne bakarken utanıyorum. 

 Bir zamanlar Türk olduğum için ne büyük bir övünç duyduğumu anımsadım.Oysa şimdi herkes bana, ülkemin coğrafyadaki yerini bilmeyen herkes bana kaç kişi öldü diye soruyor.Yaralı kaç kişi diyorlar.

 Namık Kemal'ın Hürriyet Kasidesinde bir beyit vardır.

 Felekte baht utansın erbab-ı himmetten der büyük şairimiz.

 Ben de şimdi benzerini söylemek istiyorum ama benim utancımdan kim utanacak bulamadım.

 Siz biliyormusunuz ?

 Kim utanacak bu olaylardan?

 

 

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..