Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ağustos '17

 
Kategori
Şiir
 

Ben'i Arıyorum

Ben'i Arıyorum
 

Deli divane oldum, ben bu aşka düşeli
Her gece bir kuytuda birini arıyorum
Bazı zaman kederli, bazı zaman neşeli
Ben ölüyü neyleyim, dirini arıyorum
 
Bozbulanık zihnimle hayallere daldıkça
Güneşle yıldızlardan bir helva karıyorum
Sonsuz sınırsız aşkın beni benden aldıkça
Tahtını, makamını, yerini arıyorum
 
Tam buldum-bulacakken, geçiyorum kendimden
Ben bu sarhoş halimle hep seni arıyorum
Nidan ile silkinip, kurtulunca bendimden
Nihayet anladım ki, ben beni arıyorum
 
20:00
22 Haziran 2017
Denizli
 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..