Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ağustos '16

 
Kategori
TV Programları
 

Beni Affet kanal mı değiştiriyor?

Beni Affet kanal mı değiştiriyor?
 

Ülkemiz televizyonları içerisinde yer alan furyaların dönem dönem farklılaştığını görüyoruz. Yer yer dönem dizileri, yer yer dağ tepe gezen ve bol bol yiyen gezi programları, yer yer ağalı beyli diziler ve son olarak günlük diziler... Bu furyaların arasında son zamanlarını yaşayan günlük diziler kısmının en son temsilcisi Beni Affet ile ilgili olarak karmaşık haberler geliyor.

Temmuz ayında yapmış olduğu sezon finali ile birlikte Eylül ve Kemal karakterlerinin diziden ayrılması ile sonuçlanan Beni Affet'in Eylül ayının ortalarında, tahminen bayram sonrasında başlayacağı ifade edilmişti. Show ekranlarında başlayan, kısa süre sonra Star'a geçerek 1000 bölüm barajını geçmeyi başaran Beni Affet'in yeni sezonda ne durumda olacağını merak ediyor. Çünkü dizinin yayınlandığı kanal Star, yaptığı Zuhal Topal transferi ile Beni Affet'i değişikliğe zorladı.

Zuhal Topal'ın 16.30 kuşağına alarak Beni Affet'i saatinden eden Star'ın dizi için nasıl bir yol izleyeceği merak konusu olurken, dizinin transfer olabileceği iddiaları güçlenmeye başladı. Bir rivayete göre, kanal Seda Sayan'ın ayrılması ile boş kalan 14.00 sularına diziyi yerleştirecek. Diğer rivayete göre ise yapım şimdiden transfer yapabileceği bir kanal arayışına başladı.

İki seçeneğin de şimdilik doğrulanmadığını biliyoruz. Ancak durumun bu iki seçeneğin dışına çıkmayacağını da rahatlıkla söyleyebiliriz. 

Ama Beni Affet'in daha önce yakalamış olduğu başarıları, sosyal medyadaki izlenme gücünü hesaba kattığımızda hafife alınmaması gereken bir yapım olduğunu göz önüne almak gerekiyor. Olası bir transferin ya da yersiz şekilde yapılan bir kuşak değişikliğinin sıkıntı çıkarabileceği aşikar.

Beni Affet'in nasıl bir yol izleyeceğini, yeni sezonun onlar için neleri değiştireceğini ilerleyen günlerde göreceğiz.

 

ANIL KOLDAŞ

NOT: Milliyet Blog sayfası içerisinde yazdığım tüm yazılar birebir alınarak ve üstüne saçma başlıklar koyarak başka sitelerde ASLA yayınlanamaz. Aksi takdirde yasal işlem ile karşı karşıya kalmanız muhtemel olacaktır.

 
Toplam blog
: 670
: 3634
Kayıt tarihi
: 11.02.13
 
 

Balıkesir Üniversitesi Sosyoloji Bölümü mezunuyum. Koyu Fenerbahçeli, Ankara aşığı olup; anlataca..