Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Nisan '17

 
Kategori
Şiir
 

Beni unutma

Beni unutma
 

Erhan TÜRKAY


Yıllar var ki kanıyor yüreğim hala,

Alışamadım gülüm senin yokluğuna,

İsyanım sensiz geçen her güne,

İsyanım kaderime kara bahtıma…

 

Yolumu kaybetmiş garip gibiyim,

Oyuncağı alınmış çocuk gibiyim,

Yıllar çok şey aldı götürdü benden,

Aşk narına yanan kerem gibiyim…

 

Küçük bir sandalım derya ortasın da,

Savruluyorum bir o yana bir bu yana,

Ve son bir fırtına her şey bitecek,

Gideceğim gülüm sana doyamasam da…

 

Belki gül atarsın arkamdan,

Beni götüren serin sulara,

Kim bilir beklide lanet okursun,

Bizi tamamen ayıran o son fırtınaya…

 

Bakıp, bakıp ağlar mısın üstümde oluşan,

Ve hiç kimsenin erişemediği yakamozlara,

Ya da taşlayarak kafa tutar mısın?

Üst üste gelen hırçın dalgalarıma…

 

Bazen gel kumsalıma kıyılarıma,

Çıplak ayak bas kızgın kumlarıma,

Benim varlığımı hisset,

İster sevin istersen diz çöküp ağla,

Her ne yaparsan yap ama beni unutma,

Gidiyorum gülüm sana doyamasam da…

 

                                               Erhan TÜRKAY

 
Toplam blog
: 18
: 559
Kayıt tarihi
: 05.04.17
 
 

Bir yürek dolusu şiir ve bir tutam hikaye. Okumasını bilene... ..