Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '15

 
Kategori
Şiir
 

Benim

Benim
 

Hiç fırtınalı hayatım olmadı ki! 
Neden içimde fırtınalar kopuyor.  
Bir buluta anlatsam derdimi, Kaf'a bıraksa…
                   ***
Dalga dalga geliyor iç belalar,
İçim yanıyor vatan bölünüyor.
Bir buluta anlatsam derdimi Kaf'a bıraksa…
                  ***
Sarmaşıklar güllerimi sardı, bak!!
Bak hele seçtiğime! Mal kaçırıyor. 
Bir buluta anlatsam derdimi, Kaf'a bıraksa…
                  ***
Kaf Kaf dedim, dağ nerede bilmem.
Kaf’i bilsem de ne çıkar alan yitiyor.
Baba oğul bir olup, yiyor da yiyor…
Bir buluta anlatsam derdimi, Kaf'a bıraksa…
                 ****
Bölük bölük ayrık yatanlar, halkım…
Tekmil ormanlar çökmüş aslana, 
Dereden çıkan çakal krala saldırır!
Bir buluta anlatsam derdimi Kaf'a bıraksa…

2015

 
Toplam blog
: 489
: 133
Kayıt tarihi
: 07.08.12
 
 

1947 yılında Adana/ Yüreğir / Yamaçlı mahallesinde doğdum. İlkokulu Çukurova İlköğretim Okulunda ..