Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '14

 
Kategori
TV Programları
 

Benim Adım Gültepe dizisi İzmir'den taşınıyor!

Benim Adım Gültepe dizisi İzmir'den taşınıyor!
 

Kanal D ekranlarında yayınlanan konusu ve oyuncuları ile büyük beğeni toplayan Benim Adım Gültepe dizisinin 3 bölüm çekimlerine devam ettiği İzmir'den ayrılma kararı aldığı belirtiliyor. Dizinin İzmir çekimleri çok beğinilmişti ayrıca çekimin yapıldığı yer olan Gültepe'de yaşayan halk mahallelerinin bu sayede güzelleşmesinden memnun kalmışlardı.

Dizinin çekimleri için İstanbul'da uygun olacak birçok mahalle aranmış ve sonunda İstanbul Sarıyer'deki Kocataş Mahallesi'nde çekim yapmaya karar verilmiş. Dizinin bu mahalledeki çekimleri için adeta mahalle yeniden yapılandırılıyor. Dizi için 40 gece kondu ve 6 işyeri kiralandı. Dekorasyon filmin konusuna uygun olarak restore edildi.

Dizinin yeni yerinde ekranlara nasıl geleceği merakla bekleniyor.

         

 
Toplam blog
: 14
: 1289
Kayıt tarihi
: 29.11.11
 
 

1987 yılında İskenderun'da doğdum. Türk Dili ve Edebiyatı mezunuyum. Yazmanın insanı rahatlatan e..