Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Temmuz '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Benim Değil

Benim Değil
 

salih arıkan


Kabahat gelin olmuş da kimse koynuna girmemiş.Yolda yürüyoruz. Adam yola bisiklet koymuş. Adam demeyeceğim de hakarete girer. Şunu çeker misin diyorsun benim değil. Milletin diyor. Sanki Devletin malı bağıra bağıra ben yalan söylüyorumun farklı bir yolu.

Yine biri araba başkası motor koymuş. Lütfen bunu çekin diyorum bizim değil ağabey. Ben de diyorum ki ağabeycim ben her gün buradan geçiyorum siz de görüyorsunuz lütfen yolun ortasına bir şey koymayın. Nelerle uğraşıyoruz.

Biz bu kadar uğraşırken Zabıtalar ne yapıyor acaba hiç şehri dolaşmıyorlar mı sadece şikâyet olun camı koltuklarından kalkıyorlar. Ben kamuoyuna şikâyet ediyorum. İzmir’in derlenip toplanması ve Büyükşehre yakışır hale gelmesi gerekiyor. Bu Chpli Belediyelerin nasıl memleketi yönettiğini görmek isteyenler İzmir’e seferler düzenlesin.Turizm gelişir bir kent bu kadar kötü yönetilebilir gelsinler Büyükşehrin ve İlçe Belediyelerinin nasıl kötü yönetildiğini Kentin nasıl kocaman bir köye dönüştüğünü görsünler.

Yeter artık İzmir bu görüntüleri hak etmiyor. İzmir’in Merkezi basma neyi görün ve İlk çağ kalıntıları kent görüntülerini görün ibret alın ben turizmci olsam antik kentlere değil de İzmir'e seferler düzenlerim.

Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..