Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mayıs '16

 
Kategori
Doğal Tedaviler
 

Bilimsel olmadığı halde bilimle etiketlendirilmiş reçeteler kocakarı ilacından daha zararlıdır

Bilimsel olmadığı halde bilimle etiketlendirilmiş reçeteler kocakarı ilacından daha zararlıdır
 

Zencefilin ne olduğunu bilmiyorum, hayatımda görmedim.


Şu anda ben de bu reçeteden kullanıyorum. Kadavra niyetiyle. Bu yazıma ispat olacak. Cinsellik konulu bir sorun, pi...mi kaybedebilirim. Yaş geçti zaten lazım olmayacak ya sağlığımı tehlikeye atıyorum. İnsanlık aydınlansın yeter ki, ben kararayım. Kurtuluş reçetesine katkı, kadavra olmaya razıyım!

Diliyorum ki yanılayım. Birilerinin ekonomik kaybı umurumda değil, sağlıktan nafaka olmaz. Kafadan güvenli olmayanı güvenli olsa bile reddetme huyum var; paketinde Hipokrat’ın imzası olsun sigara bile içerim. Denemek lazım otu çöpü de biz niye deniyoruz! Sağlık bakanlığının kaşesi var yine de güvenmiyorum, Çernobil’de radyasyonlu çayı höpürdeterek satmadılar mı bizi!

Bilimsel olmadığı halde bilimle etiketlendirilmiş reçeteler kocakarı ilacından daha zararlıdır; çünkü ilki doğal diyorlar yan etkisi yokmuş, ikincisi bakanlık onaylıyor(bitkisel ilaç rantı)

Ne olacak şimdi… Kazansınlar; hatta söylendiği gibi faydası da olmasın, ya zararı.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..