Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Bir Kentlinin Otobüs Maceraları

Bir Kentlinin Otobüs Maceraları
 

Kent İnsanları


Dün Şirinyer'e gittim, elektrik parası yatırmaya. Oradan çıktım kırtasiyeden bir şeyler aldım bu arada yağmur hızlandı, hızlı adımlarla biraz ilerideki durağa yürüdüm. Durağın içi ful, bende arkadaki mağazanın saçak altında bekledim. Yukarıdan damlayan sular eşliğinde ıslak bir sigara içtim, ayağımın biraz ötesinde bir karton üzerinde yatan ama bir türlü sevdiği yatış pozisyonunu bulamayan koca bir köpekle arada bakışarak.

Sonra otobüsüm geldi fazla doluda değil, merdivenleri bir aktör gibi çıktım, kapşonumu indirdim kent kartımı bastım ve koridora adımımı attım koltuklar tamamen dolu, ayakta da biraz yolcu var ama bir gariplik var... çıt yok otobüste, herkes telefonu ile sevişiyor. ''heeeyy perdeler açık diye'' bağıracaktım az kalsın, kimseyi rahatsız etmemek için sessizce arkaya doğru yürüdüm.

Evet resmen sevişiyorlardı, hani uzun boylu gösterişili biriyim amma... kimse beni fark etmedi bile o kadar meşguldüler yani ve performansları çok iyiydi. Ben yarım saat sonra indim onlar hala aktifti.

Turhan KA. / Ocak 2018 İzmir

 
Toplam blog
: 11
: 233
Kayıt tarihi
: 16.02.14
 
 

belkide asıl ustalık, her zaman acemi olmayı bilmektir. ..