Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Eylül '14

 
Kategori
İlişkiler
 

Bir Patlıyor Bir Sönüyor

Bir Patlıyor Bir Sönüyor
 

Ben onun farkındayım, ya o?


Telefonun çalıyor, açsanaaaa!...

Kötü bir haber buuuu!...

Geldiğimiz gibi gitmiyor muyuz; neyin kötüsü, hangi kötü bu?

Gitmiş.

Kaldım.

Senin yine karnın TAŞ olmuş.

Taş gibisin beee!...

Gaz meselesi.

Caz durumları.

Yemek yok sana, suuuu!...

Sus zamanı.

Zamandan kaybediyoruz.

Kendimizi zamanda yitiriyoruz.

Zamansızlık.

Batı'dan havalanıp Kuzey'e inseydim...

Giti git git, bütün o adları kendim için torbadan çekip, KAZANDIK, diye bağırsaydım....

Kaybettik.

Boşluğa bir BOŞLUK daha eklendi. Nasıl? diye sorulmaz ki, yaşayan bilir.

O teldeki canlı ne yapıyor?

Benim baktığım gibi bakıyor doğaya.

Benim kaldığım yerden belki devam edecek, ya da...

Görevli olmasın, senin....

Uzadı. Farkındayım uzadım.

1. Not: İçimde karıştım, şiştikçe, taşlaştıkça, yeşillendim, koyu sarılandım, peşinden de aktım uzun uzun.

2. Not:

Her kaybedişte

dikkat!

içinde kayboluyor

bu adam

biz farkındayız

o yok!

Ş.Y.

 

 

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..