Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Kasım '15

 
Kategori
Güncel
 

Bir çınar daha göç etti bu dünyadan

Bir çınar daha göç etti bu dünyadan
 

Görsel alıntı


İnsanın yüz yüze, göz göze, söz söze gelmediği, sadece bilgilendiren, derinden derine düşündüren yazılarından dolayı gıyaben tanıdığı bir insana  sadakatli sevgi ve saygı duyması bir başka duygudur.

Tatlı ve yararlı meyveli bir çınar daha bu han dünyadan esas dünyaya göç etti.

Civan yaşımdan beri kıdemli ( duayen ) gazeteci Rahmetli Hasan Pulur’un bilgilendiren, derinden derine düşündüren, “ kıssadan hisseli, Olaylar ve insanlar “ başlıklı yazılarını daima takip ederdim.

Bu gün bu acı haberi öğrendiğimde sanki onunla yüz yüze, göz göze, söz söze gelmiş, yakından da yakın birini kaybetmiş gibi üzüldüm.

Her derdin devası bulunur da ölümün çaresi bulunmaz. Gün geldi, vakit doldu bu hayali dünyaya gelen her can  gibi Sayın Hasan Pulur'da esas dünyasına kavuştu.  

Milliyet Gazetesi yazarı, sade sözlü kıymetli Hasan Pulur’a Yüce Allahtan rahmet diliyorum. Allah onu cennetiyle sevindirsin. Yakınlarına sabır diliyorum.

 

 

Kıymetli okurlarımıza saygılar sunuyorum.

Mehmet BURAKGAZİ / MERSİN

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 608
: 2204
Kayıt tarihi
: 12.04.12
 
 

Bingöl'de, Baharın son ayında, ikindi üzeri un ambarı (kiler) arkasında, ebesiz, hemşiresiz, Emin..