Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '14

 
Kategori
Anılar
 

Bir doğum günü yazısı

Bir doğum günü yazısı
 

Mutlu, musmutlu yıllara!


Rakamlar, rakamlar.. Dijital çağın kimliği rakamlar.

Biz o rakamların arasında yaşar giderken ömrümüzü, saymasak da çabuk geçiyor, saysak da. Hiç bir şeyi saymasak yaşımızı sayıyoruz, ömrümüzün kalanına dair ipucu olur belki diye, kim bilir?

Muhasebede rakamlar önemli, iktisatta da öyle, mühendislik için de, lakin ölçüp biçilemeyenler ölçülüp biçilmemesi gerekenler için ne demeli?

Mutlu anlar..

Sevgiler..

Güzellikler..

Ömürler..

Hiçbiri ölçülesi değil, yine de insanın doğasında var ölçmek. Hele bu çağda, ölçülemeyen bizden değil dercesine insanoğlunu sarmış, kuşatmış rakamlar. Ne kadar ölçmeye çalışırsa, ne kadar kontrolünü elinde tutmaya çalışırsa da o kadar esiri olmuş insanlık bu rakamların, her şeyden önce de zamanın.

...

Geçiyor zamansız ömrümüz, geldiği gibi. Gitmesin istediğimiz ne varsa götürüyor bir bir.

Ortalarda bir yerlerde bıkıyor insan saymaktan, doğum günlerinden, yılların sevimsizleşmesinden, kutlanmaması gereken bir hal almasından korkuyor.. Aslında orta neresi onu da bilmiyoruz da. Belki de sonu her an gelebilecek bir anda bitiverecek bir belirsizlik.. O sebepledir ki, andadır yaşam diyor bilenler..

Ben de öyle bir yaşam sürme gayretindeyim. Bu yıl ki doğum günümü geçtiğimiz hafta kutladık. Dostlar sağ olsunlar, ne güzel armağanlar aldım bilemezsiniz. Yeni yaşıma içinde İtalya anıları olan harika bir tablo ve hayatımın en muhteşem anlarından birini yaşatan bir puzzle, güzel kokular, izlenecek harika bir film, bir tango albümü, okunacak -ki başladım- ilginç bir kitap, sevimli oyuncaklar, bir anı defteri, şiir kitabı, evim için çok hoş aksesuarlar, benim için yepyeni elbiseler, bluzlar, etekler, takılar ve üç farklı dilden yüzlerce güzel dilek ile girdim. Sevilmek, dostluk tarifsiz bir keyif böyle zamanlarda, eksikliklerini görmeyelim. İtiraf etmeliyim ki küçük büyük tüm hediyelere bayılıyorum, yoksa yanlış anlamayın doğumgünü bahane… Kutlayan dostların hepsi ile ilgili geçtiğimiz yıl içinde harika anılarım oldu, en önemlisi benim için bu anılar. Gerçi listede halen birkaç eksik var kutlamamış olan, eksikliklerini hissettiğim, önemsediğim, benim için özel insanlar, özleniyorlar.

Pek güzel bir yıl oldu benim için; akademik hedeflerime bir adım daha yaklaştığım, iş rutinine çin gezisi ile bir artı kattığım, dolu dolu bir İtalya tatili ile kendimi şımarttığım… bunların yanında, bir de yeni insanlarla tanıştım -tabii ki aralarında en sevimlileri İtalyan erkekleriydi, onları ayrı tutarsak, bir de hayatımın en itici insanı ile tanıştırıldım onu da ayrı tutarsak- tanıştıklarım içinden halen özel biri çıkmadı. Dostlar benim için yine de aşk dilediler, sağ olsunlar. Ben aşık olabiliyorum dostlar, karşılıklı olmadıktan sonra bir yere kadar…

Bunların yanısıra bu yıl aldığım en güzel doğum günü dileği; “şans ve sağlık”. Gerçekten de her ikisinin de fazlası bile hep mutluluk getiriyor. Onların olmadığı her durum da mutsuzluk yaratıyor. O nedenle, şans dolu, sağlıklı günler diliyorum herkese.

Nice güzel yıllarda, aşk ile...

 
Toplam blog
: 149
: 652
Kayıt tarihi
: 07.04.10
 
 

Sazsız söze ezgiler diziyoruz, birer birer. "Kim" olduğumuzun belli olmadığı bu dünyada K..