Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '17

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Bırak Ya Zaten Hep Onlar Haklı

Bırak Ya Zaten Hep Onlar Haklı
 

Salih Arıkan


Bir esnaf var. Yolun üzerine malzeme koyar kaldırıma araba park eder. Sonra da tartışınca bırak ya zaten hep onlar haklı.

Biz ve onlar oradan başlıyor ayrımcılık. Beyefendi bizi kendilerinden değil de karşı olarak görüyor. Hemen tartışınca zihin haritaları nasıl ortaya çıkıyor.

Şöyle bir söz duymuştum. İnsanlar kızınca ana dillerini konuşurlar. Onların dilinde ötekileştiren ayrımcı bir dil. bir terlikçi var. Sokağın girişine tezgâhını koyuyor. Ben oradan geçerken tavrı şu ağabey senin başının belası terlikçi burada. O adama hastayım mütevazılığına dostluğuna. Adamın yaptığı evet yanlış oda bunu söylüyor. Kolumdan asılmıyor. Yâda kendine göre sağa git sola git demiyor. Senin başının belası terlikçi yine burada diyor.

Karşılaştığımızda selamlaşır ayaküstü hal hatır eyleriz. Dün başka taraftan önünden geçmeden ana yoldan geçtim. Adam laf attı ben varım diye mi buradan geçmiyorsun. Bu tavra bak birde hem suçlu zeytinyağı gibi üste çıkan adamın ötekileştiren diline bak.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..