Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ekim '14

 
Kategori
Şiir
 

Bitti...

Biliyorum seninle geçen ömrümüzün

Son perdesi bu günler.
Artık rol yapmaya gerek yok.
Bitti.
Verdiğimiz o muhteşem savaşın
Son kurşunları bu sessizlik,
Küçük umutlara aldanmayacağım
Ve hayatla da dalaşmayacağım artık; yenildim.
Bitti.
Çektiğim onca acılara meydan okuyan
Yüreğimde fer kalmadı.
Sana sarılmış uyurken bile
Çaresizliğin acısıyla ağlamayacağım
Bitti.
Özür dilerim senden
Seni sana bırakıyorum
Ama elimden birşey gelmiyor, yapamıyorum.
Sana olan hakkım helal olsun
Sen de helal et
Bitti.

Güneş yüzüme bakmıyor utancından
Kar daha meydanda yok.
Kurumuş yapraklarla oynuyor garip rüzgar
Yağmur pisliklerini temizliyor bu yorgun şehrin.
Ve sen gözlerimden bir ışık bekliyorsun ama
Bitti.
Soğuk mezarın içinde bebeğim tek başına
Üşüyor mu korkuyor mu
Ve kime sarılıp uyuyor şimdi? diye
Her gece yanmayacağım.
Çünkü ONUR'suzluğum
Bitti.
Ama şunu biliyorum ki; hiç bir ses kulağıma
Senin kadar güzel fısıldayamaz
''Seni seviyorum''u .
Ben de seni seviyorum yol arkadaşım ama bu yol
Bitti.
Bebeğim beni bekliyor cennet'te.
Bitti...
 

 
Toplam blog
: 24
: 772
Kayıt tarihi
: 20.01.12
 
 

1954 Gaziantep doğumluyum. Çukurova Üniversitesi İşletme ve ekonomi bölümünü bitirdim. Uzun yılla..