Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ekim '14

 
Kategori
Döviz / Altın
 

Bizde Altın yirmi dört ayardan başlar

Bizde Altın yirmi dört ayardan başlar
 

Made in ÖĞRENCİ;)


Öğrenci, hediye, altın, Anneler Günü ve yüzük…  Yan yana sıralandığında anlamsızlıktan çok imkânsızlığı barındıran bu cümleyi bu zamanda bırakın yapmayı, söylemek bile büyük marifet doğrusu… İşte bugünlerde ben bu cümleyi söylemekten çok bizzat uygulama taraftarıyım. İlk duyduğunda şaşırıyor tabi insan; çünkü normal bir öğrenci lügatında kendilerine anca zıt anlamlı kelimeler arasında yer buluyorlar.  

Aslında doğru söylemek gerekirse doğru olan da bu sonuç itibariyle öğrencilik  ‘‘Peder Bank’tan ’’geçinmektir;) Ayrıca çoğunlukla beş parasız gezmek, bırakın ayın sonunu ortasını getirebilirsen zenginsin demektir. Ama bizim oralar işin içine girince işin rengi biraz değişiyor. Bizim oralar demişken doğuda yetişmenin avantaj mı dezavantajı mıdır, bilemem ama bildiğim tek şey doğu kadınlarının altına aşırı meraklı ve hayran olması ve en önemlisi bu kadınlardan birinin benim annem olması;))

Anne olunca gerisi teferruat oluyor tabi, sözüne katıldığımdan olsa gerek ki hemen kolları sıvayıp işe koyuldum. İlk olarak şehirdeki kuyumcuları gezip ahbaplık kuracak şekilde pazarlık yapmakla işe başladık. Başladık diyorum, çünkü arkamdan en çok sevdiğim Melda’mı da sürükledim. Birkaç dükkân sonra hem gözümüze hem de cebimize uygun yüzüğü bulduk… Diğer arkadaşlarımın da lojistik destekleriyle bir güzel paket yaptıktan sonra, geriye memlekete göndermeye kaldı… O faslı da şükür kazasız belasız atlattık. Buraya kadar her şey çok normal olmasa da oldu…

Asıl anormal olan ise hediye yerine ulaşınca beni ilk babamın araması ve öğrenci olduğumu unuttuğundandır diye düşünüyorum, ‘‘ Bu yüzük yirmi dört ayar değil mi kızım?…’’demesi oldu… Eee dediğim gibi Anadolu'da yetişmenin avantajı mı, dezavantajı mıdır ? Bilemiyorum ama,  bir kez daha anladım ki: ‘‘Bizde altın 24 ayardan başlıyor;)…’’

Bu arada canım dostlarım, Melda Eryılmaz, Büşra Satar ve Ceren Can'a çok teşekkür ederim. İyi ki varlar ve iyi ki hayatımdalar...

 
Toplam blog
: 3
: 4405
Kayıt tarihi
: 09.12.13
 
 

    Hali hazırda halen Sakarya Üniversitesi Türk Dili ve Edebiyatı, öğrencisi.İyisiyle kötüsüyle ..