Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '17

 
Kategori
TV Programları
 

Bizim Hikaye Tıpkı Bizim Hikayemiz Olmuş

Bizim Hikaye Tıpkı Bizim Hikayemiz Olmuş
 

Şimdi bana bir sürü eleştiri oku fırlatan hayranlar olacak. Kim mi onlar?

Shameless hayranları….

Ne yazık ki sanırım olayı anlamamışlar çünkü gördüğüm kadar çok hakaret içeren ve alaycı twit attılar. Bu Shameless değil, bu dizi diğer dizinin öykü ve karakterlerini alıp üzerine başka bir hikaye yazımı. Önce burada anlaşalım!

Sonra “Bizim Hikaye” yi izlerken:

Aslında dizi görüntüsünü teknik olarak “aydınlık” buldum. Kötü mü? Hayır, bence çok iyi olmuş.

Önce hoşuma giden sonra da takıldığım bir şey var, bu kadar mavi; kostüm, dekor, ışık, mekan… neden? Ben de seviyorum tonsürton işini ama renkler çok birbirine yakındı. Neyse 2.bölüme bakacağız. Belki de özellikle kostüm tasarımı böyle istenmiş ve uygulanmıştır. Hoşlanmadım demiyorum, bir ara kendimi bu mavi renkleri görselden ayıklarken buldum, konsatrasyonum dağıldı.

Sanat bölümü iyi çalışmış, detaylarda gözüme takılan veya rahatsız eden bir şey görmedim, hatta su şişesinin üzerindeki etiket çıkartılmıştı, atlamamışlar bravo! Yorgunluktan çok basit hatalar yapılabilir, emeklerine sağlık!

Görüntülerin ekrana yansıyışı sinema filmi efektli, tabi yönetmenin Serdar Özelekli sinema kökenli olunca biz de diziyi sinema tadında görsellerle izledik.

 Bazı karakterler aslında çok sevmediğimiz özellikleri olan tipler; kaba, tacizci, üçkağıtçı, düzenbaz… ama seyircinin nefret edemediği sevimlilikte. Temelden alınan karakterler bize oldukça iyi uyarlanmış ve tam da bizden olmuş.  

Dizi müziği Çağatay Akman’ın “Karananlığa Çak Bir Kibrit” şarkısıydı, beni yormadan alttan altta işledi müzik. Bizim motiflerimizi içeren bir rap şarkısı. Bu da olmuş!

Hazal Kaya ve Burak Deniz enfes bir çift olmuşlar. Sahnelerdeki uyumları muhteşemdi. Filiz ürkerken, Barış’ın kendinden emin tavırları çok bizden. Uyumlu ve inandırıcı bir çift olmuşlar!

Gördüğüm kadarıyla dizi dünya TT listesine girmiş. Ayrıca sosyal medya reyting oranlarında yüzde 61 ile en yakın rakibine fark atmış durumda. Ama bildiğiniz üzere reyting böyle ölçülmüyor. Olsun, fanlar çılgınlar gibi sevindi önemli olan bu…

Kısaca hikaye gerçekten bizim, karakterler samimi, sıcak ve inandırıcı daha ne olsun?

Doğrusu ben bu hikayeyi beğendim, yolu açık olsun!

Hayatta beğenenlerinizin çok olması dileği ile…

http://blog.milliyet.com.tr/eceer

eceer6@gmail.com

https://twitter.com/eceer6

https://www.facebook.com/eceeryazilari

 

https://www.facebook.com/dizisin

 

https://www.facebook.com/EceERFanClub

 

 
Toplam blog
: 781
: 3899
Kayıt tarihi
: 23.09.12
 
 

16- 06- İstanbul'da doğdum. Tatbiki Güzel Sanatlar Tekstil Ana sanat dalı Moda tasarımı bölümünde..