Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '17

 
Kategori
TV Programları
 

Bizim Hikaye’ye Latin Amerika Desteği Geldi

Bizim Hikaye’ye Latin Amerika Desteği Geldi
 

Bazı yazılarım aklınıza gelmeyecek yerlerden okunuyor. Bunu ilk gördüğümde ben bile inanamamıştım! Sonra kendi kendime bu şaşkınlığım geçti, ben de alıştım. Yıllardır beni takip edip, okuyan tüm ülkelerin vatandaşlarına teşekkür ederim.

Şimdi konuya başlayalım!

Bizim Hikaye dizisinin bugün ilk yayın günü. Sadece Türkiye’de değil, tüm dünyada bu gün bekleniyor. Latin Amerika ülkeleri tam da Bizim Hikaye yayınlandığı saatte TT yapacak ve dünyayı sallamaya hazırlanıyor.

Arjantin, Şili, Uruguay: Saat 14:00

Paraguay, Gana: Saat 13:00

Meksika, Peru, Kolombiya: saat 12:00

Biz bu gün ( 14. 9.2017) ülke saatimiz ile 20:00 seyrederken onlar da klavyelerinin başından Hazal Kaya ve Bizim Hikaye dizisine destek verecekler. Merakla beklenen dizinin istediği reytinglere ulaşması için ses getirmeye çalışan güzel gönüllere teşekkürler.

Umarım her şey güzel olur!

Yolun açık olsun Bizim Hikaye! Merakla bekleyenlerin var, umarım sonuçtan herkes memnun kalır!

Hayatta her şeyden memnun olmanız dileği ile….

http://blog.milliyet.com.tr/eceer

eceer6@gmail.com

https://twitter.com/eceer6

https://www.facebook.com/eceeryazilari/?ref=aymt_homepage_panel

 

 

 
Toplam blog
: 781
: 3899
Kayıt tarihi
: 23.09.12
 
 

16- 06- İstanbul'da doğdum. Tatbiki Güzel Sanatlar Tekstil Ana sanat dalı Moda tasarımı bölümünde..