Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ağustos '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
Okunma Sayısı
5278
 

Falcı bacı geldi hanııımm (bey de olabilir)

Falcı bacı geldi hanııımm (bey de olabilir)
 

bendeniz :)


Kaç aydır bekliyorum Mesut Selek hocam MB nin fenomenlerini yazacak.

Kendi gündemi de, ülkenin gündemi de müsaade etmedi sanırım, falcı bacı olarak benim reklamım da rafta küflendi :)

Acaba diyorum bu konuda kendi reklamımı mı yapsam ? Hak ettiğim ilgiyi görsem (ilgi manyağı mıyım neyim)

Herkes, her konuda olduğu gibi bu fal konusunda da ne kadar yetenekli olduğumu görse, zaten sevilen bünyem daha bir sevilip şımartılsa :))

Hatta dedim blogdan bir kaç meraklısına sanal fal bakayım, her falı bir blog yazısı haline getireyim, hem millet fal merakını, başkalarının özel hayatına olan merakını gidersin, hem de benim şu 1 yıla yaklaşan blog hayatımda bir serim olsun.

Bu seriyi oluşturma sebeplerimden biri de (kıskançlık) benim ne Sevgili kuşkayası , Sayın yazarım Esma gibi romanım var 1 den 35 e yayımlayacağım ne de siyasi yazarlarımız gibi Ergenekon’un 40 halini yazabileceğim birikimim.

Ama dedim önce, size danışayım olur mu ki ?

Sanal kahve falı :)))

Heee olur valla seni Allah napmasın, işin gücün yok herhalde çatlak seni diyorsanız, nasıl yapacağız tarif edeyim :)

Kahvesini içen güzeeelce başında çevirecek, neyse falım çıksın halim diyecek , bekar arkadaşlar kahve soğurken evli bir (bahtsızın) arkadaşının alyansını kahve fincanının üzerine koyacak (ki kısmet varsa çıksın) , fincanın soğuduğundan emin olunca çevirip önce içinin fotoğraflarını çekecek, sonra tabaktaki kahveyi fincana döküp tabağın fotoğraflarını çekecek.( bu kadar uğraşan olursa hakikaten tebrik edeceğim kendisini, falına da kuş konduracağım)

Kendisinde mail adresim olan şanslı kişi fotoğrafları mailime yollayacak, olmayan kendi sayfasındaki galerisine koyacak .(galeriye koyup ööylee kendi kendine seyretmesin bana da mesajla haber etsin bari, o kadar da müneccim değilim hani)

Mail atan veya galerisine fotoğrafları koyan ilk 10 kişiye fal bakacağım bunu da blog yazacağım nasıl ?

Fala inanmam falsız da kalmam diyenler, benim kimseden bir gizlim saklım yok yaz anasını satayım diyenler varsa valla şaka değil bekliyorum fotoları :))

***

Kimse yollamazsa Büyükada' da kime fal baktıysam aklımda kalanları alenen yazaraktan illede bu seriyi oluşturacağım bilginize :))))))

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

yolluyorum üç boytutlu bir resim :)) yabyanayken baktıramadım burdan bi bakıver :)) neymiş halim :) muckss

eLa-Ser 
 02.09.2008 19:11
Cevap :
yolla şeker seni mi kırcam:))))  02.09.2008 21:27
 

Dilekçiğim...Vallahi dediğin doğru...İş ve oğlumun düğün hazırlıkları derken bu yaz çok hararetli geçiyor...Ancak,''yazın arkadaşlar da tatil yapar dinlenirler,yazamazlar ''diye düşünüyordum...Fekaaat :)) Maaşallah herkes fırtına gibi...Bendeniz dinlenmede kaldım...Süper Fenomenler dizimiz,MB Cennet Mahallesinden daha popüler biçimde ,büyük sürprizlerle ,yeni sezonda( 15 Eylül) yayına girecek ...Biliyorsun seninle sözleşmemiz var...Bir yıllığına...(Yoksa 100000 Doların yanar...Kiiih...kiiihhh !.....)Sen FAL işini dost toplantılarında devam ettir...Reklam olsun..-:)) Ama ,İştahını SÜPER FENOMEN'lere sakla bacım...Biliyorsun sihirbaz YURİ kaçtı...Sinan Çetin de mahcubiyetten ortada yok...Bize rakip olamazlardı zaten :)) İsviçre maçında Türk Takımı aleyhine konsantre eylemini ben bozdum...Şimdi Türkler'den kaçıyor...Yuri'yi Yakalarsak ''Muccuk !..'' Şimdilik kestane kebap acele cevap...Ankara'da Düğüne bekleriiiimmmm !...Sevgilerimle...

Mesut Selek 
 04.08.2008 17:18
Cevap :
Hocam ben şimdi ısınma turlarındayım, bu fal serim senin süper fenomenlerine de bir alt yapı niteliğinde olsun :))) düğününüz hayırlı uğurlu olsun , teşekkürler , sevgilerimle  04.08.2008 17:32
 

ama bu fikri ilk ben verdim gibi:)) ben yazılarımdan bir iki laf edersin diye düşünmüştüm. gerçek kahve fincanı fotosuda fena değil...yok arkadaş ben gerçeğinden isterim, önümüdeki hafta uygunsa görüşelim:))

Ruksan İLDAN 
 04.08.2008 12:36
Cevap :
ya tamam arkadaş gerçeğinden de bakarız, yolla sen fotoları önce şu serimi tamamlayayım :))  04.08.2008 12:39
 

bennn:))) unutmassın sen bilirim benii:)) sevgimle...

CANSİN 
 03.08.2008 12:55
Cevap :
Yav sen kendin gel, napıym fotoyu:))) sevgiler  03.08.2008 13:24
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 156
Toplam yorum
: 2488
Toplam mesaj
: 1
Ort. okunma sayısı
: 900
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Milliyet Blogdan çok şey öğrendim, bana bir çok dost kazandırdı... Notlar, şiircikler, gündelik h..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster