Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Kasım '06

 
Kategori
Aşk - Evlilik
Okunma Sayısı
8759
 

Sonunda oldu seni aldattım, içim kan ağlayarak...

Sonunda oldu seni aldattım, içim kan ağlayarak...
 

Az evvel, tanıttığım bir kitap olan Aldatan Kadınlar Anlatıyor' a uzun zamandan beri ilk defa yeni bir yorum aldım ve sonra şunu farkettim. Hep, aldatılmayı yazmışım, kadınların aldatılma hikayelerini. E peki, biz kadınlar sevdiğimizi hiç aldatmıyor muyuz?

Başlığın sebebine gelince... Bu şarkıyı zaten hepiniz iyi biliyorsunuz. Sevgili Aşkın Nur Yengi ' nin ilk albümünden bir şarkı. Ama, o zaman yaş kemale ermediği için henüz, bu cümledeki derin anlamı idrak edemiyordum. Şimdi biliyorum ki, kadınların hepsi aldatırken bu cümleyi yaşıyorlar. Hatta şarkının tamamını...

Sonunda oldu, seni aldattım içim kan ağlayarak

Sen bunu çoktan beri hakettin, senin de yüreğin yanacak...

Erkekler bu işi ne kadar rahat yapıyorlarsa, kadınlar bir o kadar suçluluk duyuyorlar. Çevremde gördüğüm aldatma hikayelerine bakıyorum; daha önceki bir yazımda da belirttiğim gibi, erkekler eşleriyle sarmaş dolaş iken, diğer eliyle telefon numarasının yazılı olduğu bir kağıt verebiliyorlar bir başka kadına. Bunu, inanın bana, buraya yazayım da etkileyici bir örnek olsun diye uydurmadım. Gözümün önünde yaşanan bir olaydı bu. İşi bu kadar ileriye götürebilen bir kadına rastladım mı? Elbette hayır.

Kadınlar, bırakın eşlerini aldatmayı, platonik aşklarını bile aldatırken çok düşünüyor ve sonrasında da çok pişman oluyorlar. Sonra da teselli niyetine bu şarkıyı söylüyorlar. Bakın, bir kadın olduğum için otomatikman platonik aşk ve aldatma kelimelerini yan yana kullandım :). Platonik, adı üstünde, tek taraflı yaşanan bir aşk. Gönül kapısından bir başkası girerse içeri, biz bunu hemen aldatmak sayıyoruz. Evet arkadaşım, sen beni istemiyorsun, ben sana vurgunum, aramızda hiç bir şey yaşanmadı ama ben bir başkasıyla bir şeyler yaşadım, seni aldattım... Böyle midir gerçekten? Bu soruma cevap verecek kadınların büyük çoğunluğu bunu hissedecekler ve evet cevabı verecekler. Erkekler ne düşünüyor acaba konu hakkında; hiç koklamadığın bir çiçeğin üstüne gül koklamak aldatmak mıdır, değil midir?

Peki, insanlar neden aldatır? Eksik olan nedir ki, bu yolu seçerler? O fazla cesur arkadaşımı ele alalım mesela. Dışarıdan bakılınca durum oldukça korkunç görünüyor, değil mi? Peki, içerde neler yaşanıyordur sizce? Neyi bulamıyordur? Eşinin yanında bile buna ara vermeyen bir erkek ne istiyordur aslında?

Yine erkekleri masaya yatırdım, değil mi? Oysa konumuz kadının aldatmasıydı aslında. Kadınsı bir içgüdü olsa gerek. Peki peki, bu defa sizi suçlayan bir yazı yazmayacağım, söz. Yine kendi içimize döneceğim.

Bir kadın neden aldatır? Buna birçok cevap verebilirim. Ama sırf eğlence olsun diye hiçbir kadın sevdiği adamı aldatmaz. Bundan neredeyse eminim. Çünkü, her şeyde olduğu gibi istisnalar olabilir. Ama o klasiği de hatırlatmadan geçemeyeceğim; istisnalar kaideyi bozmaz... Onun için, kadınlar eğer aldatıyorsa haklı bir sebebi vardır muhakkak.

Çok konuşuyor, çok söylüyoruz erkeklerin yaptığı davranışları. Bu davranışları çok uzun süre alttan alır kadın. Sırf bunun içindir ki, karşısındaki hatalarının hata olduğunu farketmez. Konuşmayı dener, aldığı cevaplar daha da acıtır. Mücadele eder, hem de çok mücadele eder. Ama nihayetinde bir insandır, bir kadındır. Onun da sevilmeye, değerli hissetmeye ihtiyacı vardır. Erkeklerin iddia ettiği ve hep arkasına sığındığı o biyolojik hadise onlarda da vardır. Aşka açtır, sevilmeye açtır, cinselliğe açtır. Değiştirdiği saçlarının farkedilmesini ister, beğenilmek ister...

Birgün, tüm kaçışlarına rağmen, o çıkar karşısına. Tüm bu vazgeçilmişliğinin, arada bir yerde unutulmuş olmaların arasından, o kara bulutları dağıtıverir biri. Ona ne kadar güzel, ne kadar sevilesi bir varlık olduğunu, var olduğunu hatırlatır. Ondan da kaçar kadın. Bir kadın için aldatmak korkunçtur çünkü. Uzun süre direnir, o direndikçe adam da direnir, aynı zamanda sevdiği adamın vurdum duymazlığı da yerinde durmaya direnir. Bu direniş silsilesinin ardından birgün pes eder ve beklenen son....

Uzun zamandır özlemini çektiği güzel şeyler yaşamaya başlamıştır. Sevilmenin, sevişmenin hazzını duyar yeniden. Ama ne olursa olsun, sevdiği adama inat bile olsa, acı çeker. Şarkının anlatmak istediği de budur işte. " Sen, tüm çabalarıma rağmen bana bir adım bile atmadın, beni sevmedin, yüreğime dokunmadın, tenime dokunmadın. Saçlarımı kestirdim, onu bile farketmedinn. Güzel olduğumu hatırlatmadın hiç. Ruhumu alabildiğine aç bıraktın. Ben bu açlıkta gelen bu lezzetli yemeği yedim, ama senden gelsin diye uğraştım aylar yılar boyu. Vermedin, ben de bu açlıkla daha fazla başa çıkamadım. Onun için de yapmak zorunda kaldım..." gibi.

Kadınlar aldatırsa mutlaka iyi birşey yapmışlardır demiyorum elbette. Ama, bir kadın olduğum için de sebeplerini anlayabiliyorum. Erkeklerin duygularını bilemiyorum. Sahi beyler, siz neden aldatıyorsunuz bizi? Cevaplarınızı bekliyorum, sevgiyle kalın.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

bence aşık olan aldatmaz seven aldatır desem ve ya bilmiyorum bu konuda fikirlerim ters düşüyor sürekli cunku en son iliskimde aldatılmıstım yanı aslında savundugum sey iliskide eksik yanlar varsa ınsan ıo eksiklıgı doldurmak ıcın aldatır olcaktı ama yasadıgım ılıskı bunu yalanladı cunku ben aldatılcak bı ınsan degıldım ona verebılcegım herseyı verdım ve bılıyormusun aldatılmadım sandım ılıskı bıttı aldatıldıgımı anladım aslında yorumum bu degıldı yazarken hatırladım aldatmak bi hastalık olmalı gözunun ıcıne baka baka nasıl aldatır ınsan o ask dolu gozlere nasıl bakar nasıl yalan soyler .mukemmel bır kısıyle bıle cıksa bır erkek aldatabılır ama boyle kadınlarda var bence ..bence sorun karakterde yanı kısının karaktersızlıgınde..cunku aldatmak dupeduz yalan soylemek yanlıs yapmak aslında...dogru ınsanı bulmaksa nedense cok zor ya:(

Sıla 
 04.01.2007 22:04
Cevap :
:) Geçmiş olsun öncelikle. Zaman zaman hepimizin başına gelme olasılığı oldukça yüksek bir olay yaşamışsın. Aldatmak tatminsizlikten ileri gelen bir sorun. Dediğin gibi gerçekten de bunu hastalık boyutunda yaşayanlar da var. Alkolizm gibi buna kendini mahkum etmiş kişiler. Ama her ihanet olayı için aynısını söylememiz yanlış olur. Kadın erkek konusuna gelince, evet cinsiyet ayrımı yoktur bu gibi durumlarda. Ancak yanlış yetişme tarzı neticesinde erkekler daha rahat davranır bu konuda. Aslında bir önceki cümleyi de tamamlar bu durum. Hastalık değil ama yanlış yetiştirilme kaynaklı bir davranış bozukluğu. Doğru insanı bulmak zaman alan birşey gerçekten de. Ancak eminim ki, bir yerlerde senin karşına çıkmayı bekliyor. Yeter ki sen sabret ve her karşına çıkan için acaba o mu deme yeterli. Çünkü o bir şekilde kendini belli eder. Umarım biran önce kavuşursun . :) Bu güzel yorum için teşekkürler Sıla' cığım, sevgiler...  04.01.2007 23:41
 

buda bence bi hastalık ya ben yasadım.. öyle bişeyki bazı kadınlar veya insanlar tanıdım kafanda soru işareti bırakmak için veya ilgiyi her zaman üzerinde hissetmek için yapıyor bunu.. bir kadın tanıdım diycem şimdi biraz müslüm vari fakat zevk için herkesi başkasıyla ladatmayı zevk edinmişti.. ismini dahi bilmediği bidaha hiç görüşmeyeceği insanlarla dahi anlık ilişkiler yaşayıp asla kendinden taviz vermeyen biri..o istemeden asla arayamazsın o isterse konusr seni istediği gibi yönlerndirir ve o istemeden öpemezsin bile hep sınırlar koyar ve sen her defasında o sınırı aşmak için daha çok fedakarlık verirsin.hep verirsin.. zamanından-işinden-hal hareketlerinden-pirensiplerinden her şekilde taviz verirsin ama asla onun istediğinden fazla ileri gidemezsin..yani şu mehmet çoşkundenizin labirent muhabbeti gibi.. bu konuya çok uyuyor. bkz.bi bakın..

Trapper 
 19.11.2006 21:36
Cevap :
Ya da erkeklerin sürekli yaptığı şeylerin bir kadında vuku bulması. İlginç biriymiş vallahi, hakkında ne düşüneceğimi şaşırdım. Etik yönden pek doğru gelmiyor ama yine de ne bileyim, en azından one night stand bir ilişkiden sonra ah vah eden tarafın o olmaması da vay be dedirtiyor insana :) Neyse, herkese kendi ahlak penceresinde mutluluklar dileyip saygı duymak kalıyor bize. Sevgiler...  20.11.2006 0:45
 

saygıdeğer hanımefendi yazınızı bitirirken sahi beyler siz bizi neden aldatıyorsunuz demek yerine biz insanlar demeniz gerekirdi çünkü bu aldatma işi her iki taraf için geçerlidir önemli olan erkek veya kadın neden aldatır sorusuna cevap aramak lazım bunu adı erken evlenmekmi dersiniz,evlenmden önce yeteri kadar birbirini tanıyamama mı dersiniz,yoksa evlenmek için evlenmemi dir bence yeteri kadar duygu ve sevginin olmayışı evlenmeden önce iyi bir dost arkadaş olamamaları nedenlerden biri sadece öbür neden de gerçekten birbirlerine saygıları olsa bencil olmazlardı bencillikle yapılan evliliklerde birde orda yenilgiye uğruyorlar sonuç olarak sevmek güvenmektir fedakarlıktır ,eğer çuvaldıza kemdimize batırırsak biraz da kendimizi dinleyip ben ne yapıyorumu kendimize sorsak bir dakikalık zevk uğruna hayatlar kararmaz masum çocuklar anne babasız büyümez anne babası ayrı olan çocuklarında ne hallere düştüğünü görüyoruz lütfen ayrılırken bir kere daha düşününün zahir arslan

Zahir 
 16.11.2006 23:36
Cevap :
Teşekkürler bu değerli fikirleriniz için, sevgilerimle...  17.11.2006 1:50
 

Derin mevzuya girmissin, Melda. Öteki yazini maalesef okumadim. Ama bu yazidan cikarim yapabiliyorum. Ohalde: Önce, kadin ve erkek var. Yani bir madalyon. Onun da iki yüzü var. Hos olmasa da carpici bir örnekle anlatayim o iki yüzü: Diyorsun ki, kadin icin aldatilmak korkunc. Madalyonun öteki yüzüne bak bir: Bicaklar, tabancalar konusuyor bizim toplumumuzda maalesef kadin aldatinca. Bu tesbitten sonra (bunun suclusu bir erkek olarak ben degilim) soruna geliyorum, "Niye aldatiyoruz?" soruna. Empati erozyona ugrayinca, geri bildirim iflas edince (yeni sac renk ya da modelin farkedilmeyince) teller kopuyor ve sen aynaya bakip bakip "yaa ben bu kadar güzelim, ama sorun nerede?" demeye basliyorsun. Sonra telefon numaralari ucusmaya basliyor ortalikta. By the way: Sen görmemis olabilirsin, mümkündür. Ama ben cok gördüm bir baska erkegin cebine telefon numarasi yazili pusula sokusturan hanimlari. Barda gazinoda degil, yakin cevremde. Sevgiler.

pirmete 
 16.11.2006 22:19
Cevap :
:))) Yazıların kadar eğlenceli bu yorum için çok teşekkürler, sevgiyle kal, aldatmadan ve aldatılmadan yaşanacak bir hayat dileklerimle...  17.11.2006 2:04
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
 
Toplam blog
: 136
Toplam yorum
: 698
Toplam mesaj
: 177
Ort. okunma sayısı
: 1923
Kayıt tarihi
: 24.09.06
 
 

Dünyayı, yaşamayı ama adam gibi yaşamayı, arkadaşlığı, dostluğu ve en önemlisi çocuğumu, müziğimi..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster