Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

14 Şubat '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
Okunma Sayısı
1921
 

Acıtan AŞK İlişkilerimiz!

Acıtan AŞK İlişkilerimiz!
 

Kesip köpeklere attığım kalbimin anısına!


''Acıtan aşk ilişkilerimiz''

İlişkilerimizi düşündüğümüzde, yanlış mı doğru mu dediğimizde ilk aklımıza gelen bizi acıtan ilişkilerimizdir. Çünkü; yeri hala kanıyor ve acıyordur.

Her ilişkimizin bir sebebi bir hikmeti bir de bedeli vardır.

Yere göğe koyamadığımız adına sevgi ve aşk dediğimiz ilişkilerimiz vardır ki bunlar kalbimizin daha çok yıpranmasına güven duygumuzun çökmesine sebep olur.

Aşk arar. Aşk isteriz. Aşkımızı bulamamaktan korkarız. Bulduktan sonra da kaybetmekten.. Gençlik duygularımızı kaybetmemek için midir bilinmez gönül kapımızı her an yeni bir aşk hikayesi için, hep açık tutarız.

Ruh mayasını mayamıza tutturmaya çalıştığımız o mübarek duygu selini yaşamak istediğimiz o adamı o kadını arar dururuz.

Bulduğumuzda da kaybettiğimizde de ne hikmetse saçımızı başımızı yolar pişmanlık duygusuyla aşkın acısını çekeriz.

Ben yeterince kıymet verdim de o bunu anlamadı bir türlü diye söylenip, bize göre haklı sebeplerle hayıflanırız kendi kendimize.

Buldu da bunadı deriz.

Biz mi hep yanlış adama ve yanlış kadına çatıyoruz?

Bu yanlışlıktan mıdır bilinmez mutsuzluk ekiyoruz sevmeye sevilmeye hasret kalplerimize!

Hele de bu aşk ilişkilerimizi neden bu kadar kolayca harcıyoruz onu da anlamış değiliz.

Bir tek duyguların fiyatı yok değil mi efendim?

Oysa her seçtiğimiz insani ilişkimiz bizim tercihimizdir.

Kim bilir?

Belki de eski aşkımızın yarasına merhem olsun diye de seçmişizdir birbirimizi ne dersiniz?

Eğer böyleyse daha başından bitirilmiş bir ilişki gözüyle bakmalıyız bu birlikteliğe.

Belki zenginliğini
Belki güzelliğini
Belki huyunu
Belki suyunu
Belki mevkiini seçmiştik
Ya cahillikten ya da çok bilmişlikten, kimse kimsenin gönlünü ve dürüstlüğünü seçmeyi düşünmez.

Gönlüm gönlüne kondu başka yere konamıyorum dediğim, o sevdiğim nerededir ve yapıyordur şimdi kim bilir?

Ama seçim yapılmıştır artık.. Geri dönemeyiz ta ki yanlış ilişki olduğunu fark edeceğimiz o ana kadar.

Bu arada ''karşılıklı olarak'' hasarlarımızı görme olanağımız olabilseydi keşke..

Eee her tercihin mutlaka ödeyeceği bir bedeli de olmalı değil mi?

Geliniz bir yudum nefes alıp, kalbimizi beynimize çekelim ve soralım sonrada kendimize.

Tercih mi?
Bedel mi?

Bedeli peşin düşünülmüş ilişkiyi tercih etmişsek şayet, öyle göze alıp öyle sonuçlarına katlanmalıyız.

Bizi acıtan bu ilişkilere psikolojik olarak ne kadar hazırız o da meçhul.

Aşk ve sevgi duygusundan daha çok, güven duygumuzun zarar görmesi bizi iyice yıpratır ve kendimize olan güvenimizi sorgulamaya kalkarız.

Bundan böyle şüphe ve kuruntunun girdabında çaresiz yüzmekteyizdir.

Ayrı ayrı yerlerde ama aynı kayboluş içinde boğulur gideriz duygusal yenilmişliğimizle.

Allah aşkına burada doğru düşünüp doğru cevap verelim.. Sorduk mu hiç kendimize?

Bu adamla
Bu kadınla
Var olan ilişkimiz
Yani özelimiz dediğimiz nereye kadar sürer diye?

Mesela kendimizi ne kadar tanıyoruz?

Nasıl bir ilişkinin adamı ya da kadını oluruz diye, hiç düşündük mü?

Bu tip ilişkilerden öğrendiğim tek şey, ''yalanların bana doğruyu öğrettiğidir.''

Lütfen!
Allah rızası için! Gerçek aşk ve gerçek sevgi adına kendimizi dürüst olmaya davet edelim. Geliniz yalanları yalanlara gömelim.

Çok güç değil, bizleri huzurlu ve mutlu yuvalarda yaşatacak değerlerimizi hatırlayalım.

İki kıçı kırık ilişkiye geleceğimizi peşkeş çekmeyelim.

Yani!
Adam olalım.

Birlikte yine göreceğiz ki doğrular özlediğimiz ilişkilere kavuşturacak bizleri.

Öncelikle yalansız ve dolansız dosdoğru yol almamızı tembihlesek kendimize kulağımıza küpe yapsak doğruluğu dürüstlüğü sizce ne kaybımız olur?

Körelmiş pişmanlıklarımızın ve günahlarımızın helal arzularımıza kavuşmamıza mani olmasına izin vermeyelim.

Umudumuzu bir an dahi yitirmeden ruhumuzun ışığını titretmeden sevgi dualarımızla besleyelim ki içimizde hasret kaldığımız o aşkı hak edelim.

Yaşamış olduğum ihanetlerin ardından kangren olduğu için, kesip köpeklere attığım kalbimin hatırasına yazdığım kırık seslenişimi okudunuz.

Teşekkür ederim.

Zaman mı?
Zamanı takan kim?
11-Temmuz-2006 (Doğduğum gün)

İnanıyorum ki melekler sana bu yazımı okuyordur şimdi.

(Sabiha Rana)

Yedi düvel gönüllere Beyaz Düşler paylaşımıdır!

Gönül notum:Özel günler sebebiyle, (babacığımın değimiyle) temcit pilavı gibi, bir iki defa yayınlanmış olabilir bu yazım, bu sebebten doloyı rahatsızlık verdiysek özür dileriz efendim..

Okuyan bütün gönüllere ''Sevgililer günü'' armağanım olsun! ''Radyo TSM'' http://www.radyotsm.com/
hem okur hem dinlersiniz efendim :)

14 ŞUBAT SEVGİLİLER GÜNÜ: http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=89468

AĞIR ABLA AŞKI: http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=92099

AŞKA KALBİM BİTTİ: http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=91693

DÜŞ TUTMAYI UNUTMA! http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=90418

İÇ ÇAMAŞIRI BAYRAMI: http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=91563

KADINLARDA ALDATIR KARDEŞİM SİZİN CANINIZ CAN DA ONLARIN PATLICAN MI?
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=91385


***GÖNÜL PAYLAŞIMLARIMIZ***


http://www.bababeniokulagonder.org/index2.html

ANADOLU'DA BİR KIZIMIZ VAR, ÖĞRETMEN OLACAK!
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=45243

MEHMETÇİK VAKFI
http://www.mehmetcik.org.tr/

TERÖR! ŞEHİTLERİMİZİN ACISINI ALACAĞIZ SENDEN
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=68533

TERÖR GÜVENLİK
http://www.terorizm.info/

Gönül notum 1:Lütfen cep telefonlarınızdan 6 YTL karşılığında YANGIN yazıp 3919'a gönderin.
Bunu yaparak, ''YANGIN UÇAĞI'' ALIMINA KATKI SAĞLAMIŞ OLACAKSINIZ..
Derhal YANGIN yazın ve 3919'a gönderin..

Gönül notum 2:Kurban derilerini, fitre, zekat vs. gönül yardımlarınızı Allah rızası için, THK'na makbuz karşılığında teslim ediniz.''Gerekirse kendiniz gidiniz.'' Kapınıza, elinize, ayağınıza kadar gelecek diye, görevlileri beklemeyiniz. Size en yakın THK'na gidiniz ve kendi eliniz ayağınızla bu yardımları yapınız ve makbuzunuzu da alarak bu sevabı gerçekleştiriniz..

TÜRK HAVA KURUMU http://www.thk.org.tr/ozelsayfa.htm

''İSTİKBAL GÖKLERDEDİR'' TALİP BÖLÜKBAŞI
http://blog.milliyet.com.tr/Blogger.aspx?UyeNo=592339

3 Aralık Dünya Özürlüler Günü! Azıcık kımıldamaya ne dersiniz benden olan canlılar?
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=78245

*** TURCELL Faturalı hattınızdan 5904'e göndereceğiniz her ''BOŞ MESAJ'' ile TEKERLEKLİ SANDALYE KAMPANYAMIZA 5 YTL BAĞIŞTA BULUNABİLİRSİNİZ.. Bir nefeste sizden..

BEDENSEL ENGELLİLERLE DAYANIŞMA DERNEĞİ
http://www.bedd.org.tr/www/

SORUMLULUKLARIMIZ ''Ohannis''
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=76077

KİTVAK ''KEMİK İLİĞİ TRANSPLANTASYON VAKFI'' BU ÇOCUKLARIMIZLA İLGİLİ LÜTFEN BİLGİ SAHİBİ OLALIM. http://www.kitvak.org/

TEMA
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=69132

BAY TEMA
http://blog.milliyet.com.tr/Blogger.aspx?UyeNo=1058587

Şevkatli yüreklere!

Yürümek istiyorum öğretmenim!
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=86568

Küçük Faruk için ''damlaya damlaya göl olur''
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=87468

''MELEKLER YÜREĞİNİZDEN ÖPSÜN''

Bunlar benim gönül paylaşımlarımdı bende sizin ''gönüllü çingeneniz''

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Yüreğinize sağlık çok güzel bir yazı keşke herkes yalansız yalın olmayı becerebilse ama maalesef o kadar azınlıktayız ki

Burcin 
 19.02.2008 16:49
Cevap :
Koca tarla dometes ekiliyor kimisi salatalık kimisi salçalık kimisi çöpe gidiyor sevgilerde öyle işte.. O koca tarla sevgiden bir iki tane sevgi dünyaya değer onun içinde yaşıyoruz zaten.. Çok teşekkür ederim..  19.02.2008 17:37
 

...Teşekkür ederim.,, kelimenizden önceki yazdığınız satır bir filozofun kelimeleri gibi kaç kez okudum o satırı bilmiyorum. Diğer satırlarınızda yazdıklarınız adam gibi aşk yaşayacaklara emsalsiz bir küpe gibi. Adam gibi olmakla beraber adam gibi bir yazı olmuş ama aşka düşenler sanırım biraz aşk iksiriyle uyuşuyorlarki bazen uyandıklarında zaman çok geçmiş oluyor. Araçla yola çıkarsınız ve bazen hiç istemediğiniz halde gider bir araca çarpar veya çarpılırsınız aşkda sanki öyle birşey sonuç ya tek araç olur veya bir şekilde sorun olur... Sevgilerimle.

Ermert Revsen 
 17.02.2008 22:08
Cevap :
Sayın Ermert Hocam, Sizin tarafınızdan okunmam dahi bir onurdur.. Teşekkür ederim.. Saygılarımla efendim..  18.02.2008 3:07
 

Gönlünü sevmek karşındakinin ve gönülden kocaman sevgiler

Meral Yağcıoğlu 
 14.02.2008 12:00
Cevap :
Sevgili Meral, bende senin için, içindeki kocaman sevgilerin tez zamanda sana gelmesini diliyorum.. İnşallah Amin. :)  15.02.2008 18:09
 

aŞK VAR AŞK VAR ACIDIR AŞK DERİNDEN SENİ YAKAN KİMİ MUTLU EDEN KİMİ ÜZEN ŞEYDİR.BANA HAYAT ONSUZ ANLAMSIZ GELİYOR KALEMİNE SAĞLIK

yellow butterfly 
 14.02.2008 9:26
Cevap :
Sevgili ÇAYGÜZELİ, ne güzelde söylemişsiniz ''bana hayat onsuz anlamsız geliyor'' banada efendim :) ama bu hayat hem acı hem tatlı ve çok anlamlı bişle bile bedel ödeniyor.. Sevgilerimle teşekkür ederim. :))  15.02.2008 18:04
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
 
Toplam blog
: 2056
Toplam yorum
: 5305
Toplam mesaj
: 713
Ort. okunma sayısı
: 3699
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci Yazar, NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneş..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster