Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Kasım '15

 
Kategori
Blog
 

Blog yazılarımı nasıl yazıyorum.

Blog yazılarımı nasıl yazıyorum.
 

 Bu sabah blogumu kontrol ederken bir yorum gördüm. Yorumlarımı hemen okuyup cevaplandırmaya çalışıyorum. Zira ben de bir yazıya yorum yolladığımda cevap gelmezse üzülüyorum.

 Bir okuyanım yazımı çok etkileyici, akıcı ve sade bulmuş. Yazımın insanı içine çektiğini de yorumunda belirtmiş. Yazısını  da sizin gibi yazabilmeyi çok isterim diye bitirmiş. Bir kişi için bu övgü dolu yorumdan daha yüreklendirici ne olabilir. Dikkat ederseniz bir yazar için demiyorum, Zira bizler yazar değiliz sadece yazmayı deneyen kişileriz.

 Okuyanıma hemen cevap yazdım ve bir iki ufak tavsiyede bulundum dilim döndüğünce. Sonra oturdum ve düşündüm. 

 Hani övünmek gibi olmasın diyeceğim ama gerçekten yazılarımı okuyanlar hep aynı yorumda bulunuyorlar. MB blog ve Radikal blog  yazılarımdan başka kemancı kızım Burcu Göker'in  sanat yaşamına başlayışından günümüze kadar zorlu yolculuğunu anlatmaya çalıştığım bir blogum daha var. Kah acı, kah komik anılarla dolu, zaman zaman sanat eğitiminde ülkemizde ve dünyada karşılaştığımız büyük zorlukları anlatan, zaman zaman da sanata yeni başlayacak kişilere minik tavsiyeler veren bir blog. 

 Bu blogumu okuyan kişiler, özellikle yetenekli bir  çocuğa sahip olup ne yapacağı konusunda karar veremeyenler, benimle iletişim kurup tavsiyelerini  genişletiyorlar. Ben büyük bir zevk duyuyorum bu kişilere bildiklerimi aktarırken. Zira biz bu yola girdiğimizde bize ışık tutacak fazla kişi yoktu. Denizde yaşamaya alışmış bir canlının, karada yaşam savaşı vermesi gibi el yordamı ile aradık karanlıkta yolumuzu.Zaman zaman düştük ve düştüğümüz yerden kalkıp yeniden yolumuza devam ettik. İşte o zaman kendi kendime söz vermiştim, yaşadıklarımı yazıp benden sonra aynı yola gireceklere ışık olacağım diye.

 Sabah yorumunu okuduğum okuyanıma çok okumasını ve düşünmesini önerdim .Ama herşeyden önce kendi olmasını söyledim yazarken. Aynen konuşur gibi duygularının , düşüncelerinin dudaklarından dökülür gibi kaleminden dökülmesini  yazdım. Ancak o zaman akıcı, yalın ve sade olabilir yazılarında.

 Yazı yazmak,bu yazılarla insanlara ulaşabilmek çok keyifli.Hele böyle güzel yorumlar alınca çok da gurur verici oluyor.

 Bu güzel Bodrum sabahında, güneşin aydınlattığı , penceremden begonvilin içeri girmeye çalıştığı bu mekanda yazabilmek ne büyük mutluluk. 

 Keşke herkes mutlu olabilecek sebepler bulsa etrafında ve dünyada hiç mutsuzluk olmasa.

 

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..