Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
Takma adla yazmak

düzeyiniz aşikar.. öyle "cemce sevgilerimle" yazarak kibarlık olmuyor beyefendi.. insanlara fikirlerinizi "doğrusu budur" diye dayatmazsanız şayet, bakın o zaman düzeyiniz konusunda iki kelam edebilecek aşamaya geliriz. akıl faslına gelince, yahu ben sizler gibi ortada akıl fikir satarak dolanmıyorum ki. sizlerin egosuyla hangi akıl başa çıkabilir yapmayın rica ederim.. şahanesiniz diyorum boşuna mı? cık cık..

04 Haziran 2011 19:57
Takma adla yazmanın faydaları

diğer bi bloga mealen "size ney güzel kardeşim?" diye heyheylenip geldim. hakikaten bu "ben her şeyin doğrusunu bilirim" tavrına ayar oluyorum. hayır bir de, "siz de aslında bunun doğru olduğunu biliyorsunuz" diye bütün mahlas sahipleri adına toptan ahkam kesmiş beyefendi. gıcık oldum anacım :) bi şey daha söylemeden gitmek istemiyorum, hazır aklımdayken döküleyim.. takma adla yazanların özgüven eksikliği çektiğine dair dandik bir ezber var malum. sık sık rastlıyorum, böyle koskoca adamlar kadınlar, sanki karatahta önünde sözlüye kalkmış da hoca klişe bi soru sormuş gibi hep aynı ezberi geçiyorlar. ezberleer klişeeleerr ben de bakıyorum bakıyorum depresif neden benim yok diyorum.. oeh.. yahu yeminle kafa bulmaya bile değmez. öpücük:)

02 Haziran 2011 16:02
Takma adla yazmak

ama tam bi "abuklama" olmuş. kusuruma bakmayın .. ya da isterseniz bakın, sonuç değişmiyor. hayır benim asıl merak ettiğim şey, neyin yanlış neyin doğru olduğunu nasıl bu kadar net biliyorsunuz? neden kendi doğrularınızı diğer insanlara "doğrusu budur!" diye dikte ediyorsunuz? insanların tercihlerine, seçimlerine paşa gönüllerinin keyfine karışma hakkını nasıl kendinizde buluyorsunuz? bi kusura bakmayın notu daha: bu konuda "aslında siz de doğrusu budur biliyorsunuz" demekle, öyle büyük bir ayıp ediyorsunuz ki? farkında mısınız?

02 Haziran 2011 15:47
Blog açılımı

hell yeah ! ;)

10 Nisan 2011 18:31
Toplam blog
: 0
Toplam yorum
: 293
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
:
Kayıt tarihi
: 25.01.11
 
 

Mimarlık ve Radyo-Tv eğitimi aldım, ikisini de uygulama olanağı buldum. Birbirlerine çok benziyorlar..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster