Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
Denizin üzerindeki ışıklar

Canım yazını okurken elçinle yaşadığımız delilkler hüzünler vb. birsürü şey geçti gözlerimin önünden kardeşlik böyle bişey işte... mesafelerde girse araya kalpler ayrılmamacasına bağlı birbirine... Ama canım ablan o tekneye Haticenazı bindirsin bana yollasın hatice gelecek diye seçim sırası ankaraya denizde getiririz:))) fena mı olur:))) bana sen beni beğenmiyormusun? der bende onu ısırırım :)))) çok sevimli maşallah Allah ablanı onlarsız onları ablansız bırakmasın...sevgilerle...

09 Mayıs 2007 15:16
Hayat mı bizi yaşıyor biz mi hayatı?

Canım camdan vuran güneş bizlere yazın geldiğini müjdeliyor diyor ki; seda ben gene geldim ömründen de bir yılını daha yedim... beyninde buna tepki veriyor direniyor... bütün bu yorgunluğunu yıpranmanıda önüne koyuyor... Yani seninde dediğin gibi bizle dalga geçiyorlar...hem beynimiz hem camdan vuran güneş... Sevgiyle kal canım...

09 Mayıs 2007 15:07
Sadaka taşı derneği kuruyoruz!

Özgürceden aldığım mesajla yazınızı okudum.Eğitim için yapacağınız herşeyde sonuna kadar destekcinizim. Ben geçen bir tane çocuğumuzu keşfettim bir kaç gün sonra bununla ilgili yazı yazacağım zaten... ama şuanda birinci sınıfta olmasına rağmen NUTUK tan tutun ki bir sürü kitap okumuş bir geleceğimiz... okumaya susuamış okumayı seven gençlere çocuklara herzaman yardım ederim yanınızdayım sevgi ile kalın...

09 Mayıs 2007 14:52
Şehitleri anmak mı, anlamak mı?

Elinize sağlık öncelikle... Biz şehitlerimizin kanları ile suladıkları topraklarımızın değerini ne kadar biliyoruz? ne yazık ki bastığımız yerleri toprak diyerek geçiyoruz... tarihini kendi yazan bir millet ancak bu kadar tarihine nankörlük edebilir... Hatta Yusuf beyin de dediği gibi bırakın tarih yazan şehitlerimizi biz daha tazecik bedenlerimize sahip çıkamıyoruz... biraz olsun ailelerinin yerlerine kendimizi koyabilsek herşey daha anlaşılır olacak... Yüreğinize ve elinize sağlık... sevgi ile kalın....

07 Mayıs 2007 17:27
Hayatla oynama çocuğum

Bunun üzerine söylenecek başka bişey yok bence söylenmesi gereken herşeyi okadar güzel okadar akıcı anlatmışsınız ki okurken çok büyük bir haz aldım kaleminize ve elinize sağlık... Sevgi ile kalın

27 Nisan 2007 11:52
Şehir

Birbirine kenetli yürekleri barındıran şehrinin ışıkları hiç sönmesin... eline sağlık canım sevgiyle kal...

27 Nisan 2007 10:25
Popüler kültürün önlenemez yükselişi

Okadar güzel yazmışsınız ki tebrik ederim insanlar gündeme gelmek için ne yapacaklarını şaşırdılar... basının yanında birazda suç birazda bizde arz ve talep meselesi çıktıkları o kanalları zaplarsak magazine bukadar meraklı olmazsak bu terbiyesizlikleri karşımıza çıkarmazlar... sevgiyle kalın...

26 Nisan 2007 18:03
Tutkulu bir aşk hikayesi

Küstüm sana... :( aramıza o kara kediyi neden soktun hani en tutkulu aşkın bendim? :)) beni bir kola ile aldatıyosun bunu kendime yediremem:))) şaka bir yana canım bence bunun üzerine bi bardak daha içme hatta bundan sonra hiç içme:)) en zararlı şeyleri yiyen ve bunun için bir sene doktordan çıkmayan biri olduğumu biliyorsun aman canım kendine çok dikkat et ben bütün zararlı şeylerden vazgeçtimde (bir tatlılar kaldı ondanda vazgeçemem artık) :)) öptm canım sevgilerle...

23 Nisan 2007 16:14
Acil güvenlik önlemleri!!!

çok geçmiş olsun öncelikle ama siz yatın kalkın kontör istemişler... geçen bana gelen mailde, bir bayana gelen mail yüzünden hayatının en kötü günlerinin geçirdiğini yazıyordu. msn'sini açar açmaz IP numarasını almışlar ve kızın adına bankalardan krediler çekmişler... ama savcılık kızın suçsuzluğunu bilgisayar uzmanları tarafından kanıtlamışlar değilse kız ömür boyu suçsuz yere hapislerde kalacaktı... umuyorum ki en kısa zamanda önlemler alınır ve daha fazla kişi madur edilmez...sevgilerle

21 Nisan 2007 15:04
PKK ile duygusal bağ var(mış)!

Öncelikle elinize sağlık... Bende söylediklerinize sonsuz katılıyorum. bunun üzerine diyecek başka bişey de yok zaten...en kısa zamanda da kafadaki soru işaretleri umarım cevabını bulur... sevgiyle kalın.

17 Nisan 2007 11:00
Toplam blog
: 28
Toplam yorum
: 201
Toplam mesaj
: 67
Ort. okunma sayısı
: 1138
Kayıt tarihi
: 03.11.06
 
 

1984 yılında Ankara’da doğdum. Yaşadığım şehre yani Ankara’ya bayılıyorum. Hayatımın 2/3 ünü gülerek..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster