Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
İslam, Marksizm ve Emperyalizm arasında bir gezi.

Aslında hiç birşey bilmeyen bir insan için çok şey anlatmışsınız. Tabiki bu doğru anlattığınız manasına gelmiyor. İslamiyet yoksulun tarafında bir ise bin kere zengini korur kollar. Marx meselesine gelince de size kısmen katılıyorum Marx ın gösterdiği hiç bir yol Türkiye ile örtüşmüyor. Saygılarımla...

21 Temmuz 2010 21:21
'Perde' demek isterdim

blog.milliyet.com.tr/Perdeler/Blog/?BlogNo=252661 Çikolata tadında mı bilmem ama işte benim perdelerim. Olması gerektiği kadar, gerektiği kadar güzel olmuş bence...

09 Temmuz 2010 13:11
Diyojen'e

güzel şiir ama diyojeni tanımam sadece selametle demek düşer bana ama bi yere takıldım sankı ilk kıta biraz cemal süreyya üstü kalsın gibi olmuş saygılarımla...

21 Mart 2010 22:53
Beynimin içindeki kim?

Yazıyı okumaya başladığımda biraz gülümsedim biraz şaşırdım( çünkü okadar kel alaka yazılar saçma kategoriler arasında yer alıyor aklım almıyor yani) ama yazının sonuna doğru tamam işte şimdi iyi bir yazar buldum diyecekken başka yazınız olmadığını gördüm :( ısrarla bekliyorum. Hatta bu konularda sizinle bilgi alış-verişi yapmak beni mutlu eder...

07 Mart 2010 22:53
Hakettiğimiz Bir Hayat mı Yaşıyoruz?

Aslında cevabı sen vermişsin üstadım yani mevzu bahis insan, Hayatı hak etmesi gerekiyor mu? Bence bunun cevabı hayır. çünkü hiçkimse dilenci,hırsız,yoksul,aç v.s olmak istemez. Ama kapital düzen onları da öyle yapar başındaki çobana da sana bu soruyu sordurur. Diyorum naçizane fikrimdir.

07 Mart 2010 22:37
Lütfen hanımlar el insaf!..

Tam ansiklopedileri karıştırmışım şu hediye manyakları (erkek,kadınlar için) iyi bi gönderme yapayım diye yazı hazırlamışım. Sonra birde bakalım bloglarda neler var derken insanın karşısına ilk bu çıkar mı yahu? Elinize, dilinize, emeğinize sağlık çok güzel olmuş. Bir kadını ancak başka bir kadın anlatabilir (Ömer ORAN). Saygılarımla

07 Mart 2010 22:03
RUH Nedir?

Şiir olarak bence (sadece bir okur gözüyle) güzel anlaşılır sade ve yalın buldum hoştu ama felsefe bunun neresinde yada bu nasıl oldu da o kategoriye girdi anlamadım

28 Şubat 2010 23:38
Kitabın adı: Zar Adam

Zar Adam kitabını ilk olarak kız arkadaşımdan duymuştum, oda sizin anlattığınız gibi anlattı. Ama o önerdi. Siz baya yadırgamışsınız.

27 Şubat 2010 23:07
Bozacının şahidi Şıracı...

Dünyanın çivisi çıkmış , düzenin kanunu bu v.s saçmalıkların dolaylı göstergesi olmuş yazınız elleriniz dert görmesin, süper olmuş.

27 Şubat 2010 21:44
Tanrıya soracaklarım var

Gerçekmisin derdim yoksa sadece tanrı sureti mi ?

18 Şubat 2010 22:04
Toplam blog
: 27
Toplam yorum
: 11
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 1588
Kayıt tarihi
: 30.12.06
 
 

Kobi Danışmanı www.facebook.com/projeyazdanismanlik   ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster
 
 
 
 
 
     
     
     
    Sevgili insanlık Bizmi yalnızdık yoksa yalnızlıkmı bizdik