Brandless, çevrimiçi bakkaliye modeli ile markasız ürünleri müşteri ile buluşturan bir ABD merkezli bir girişimdir. Geçtiğimiz aylarda 50 milyon dolar yatırım alarak ciddi bir oranda büyüme sürecin..
Bugünlerde pazarlama dünyasının gündemini meşgul eden bir konu: Kuşak farklılıkları…. Yavaştan yavaştan öyle bir kuşak geliyor ki, bunlar artık yetişkin oldular. Bazıları çalışma..
Yer ve zaman kavramı olmadan yaşamayı öğrendiğimiz bir dönemdeyiz. Peki biz bu dönemin içerisinde neredeyiz? Deneyimde farklılaşmak için neler yapmamız gerek? 1) Müşteri ile Kesintisiz Diya..
Geçtiğimiz günlerde internette bir yazıya denk geldim. Başlık ise az gelişmiş ülkelerde bürokratik engeller idi. Şahsen buna pek katılmıyorum. Çoğumuz bu engellere bir şekilde takılmışızdır. Hem va..
“İşveren markası” son yıllarda Türkiye’de kendini göstermeye başladı. Kurumsal şirketlerin yıllık hedeflerinin arasına olmazsa olmaz olarak girdi. Girişim olarak ürün ve hizmetlerimiz ile m..
Bahçeşehir Üniversitesinde (MBA) yaptı. Akademik çalışmalarına "İşveren Markası" üzerine devam et..