MARKA GELİŞTİRME ÜSSÜ: DİJİTAL ALANLAR Dijital alanlar markalar için gereklilik olmaktan çıkmış, zorunluluk haline gelmiştir. Dijital alanlar, marka farkındalığı oluşturmak için etkili bir güç ..
Duygular, satın alma davranışlarımızın arkasındaki en önemli güç. Günlük sohbetlerimize bakalım, her gün milyarlarca mesaj gönderiyoruz ve bunu yaparken duygularımız ön planda oluyor. Mobil cihazla..
Bilgi Çağının hızla dijitalleşen ortamları, insanların bilgiye ulaşım araçlarının farklılaşmasına neden olmuştur. Çevrimiçi ortamlar bilgiye ulaşma konusunda çok fazla kolaylık sağlamaktadır. ..
“Y Kuşağı”, 1980 ile1999 yılları arasında doğanlar için kullanılan bir terimdir. Bazı kaynaklar 2000 yılını da dâhil ederek hesaplama yapmaktadırlar. Şuan Y kuşağının en küçük bireyi 20, en yaşlı ü..
Y kuşağı, 1980 ile1999 yılları arasında doğanlar için kullanılan bir terimdir. Bazı kaynaklar 2000 yılını da baz alarak hesaplama yapabiliyorlar. Şuan y kuşağının en küçük bireyi 20 yaşında. ..
Samanlıkta iğne aramak ne ise markalar için de sosyal medyada müşteri bulmak o denli zor diyebiliriz. Türkiye’de sosyal medya kullanımı bilindiği üzere oldukça yaygındır. Rakamsal olarak ..
Marka ruhuna hâkimiyet için markanın faaliyet gösterdiği sektörü çok yakından incelemek son derece önemlidir. Faaliyet alanlarının belirlenmesi, detaylı analizleri, sorunların tespit edilmesi, stra..
Marmara Üniversite İletişim Fakültesi Gazetecilik Mezunu. Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Fa..