Eskiden dolap içine vanilya, lavanta torbaları koyan ev hanımları, şimdi evlerine güzel koku yayması için tütsü asıyor. Yaklaşık 5 bin yıllık geçmişi olan tütsüler yeniden hayat bulmanın keyfini çıkar..
Duyduklarım, yaptığım araştırma ve uzman bir psikologdan aldığım görüş, kadınların ve erkeklerin iyilik algısının farkını da çok güzel ortaya çıkarıyor. Kadınlar, rahatlamak için vücut bakım ürünlerin..
Aksesuarlar özellikle son yıllarda kadınların vazgeçemedikleri arasında yer alıyor. Daha çok imitasyon ürünler tercih edilse de altın hâlâ saltanatını koruyor. Bir dönem yerini beyaz altına bırakan sa..
Başta ABD olmak üzere birçok gelişmiş ülkede zeytinde ve yapraklarında bulunan “oleuropein”, ayrıştırılarak tablet haline getirilip kansere karşı kullanılıyor. Hücreleri yenileme özelliğine sahip zeyt..
Artık cüzdanımızda birden çok kredi kartı taşıyoruz. Fakat bir çok kişi bilinçsiz kullanımdan ötürü kreti kartı mağduru oldu. Oysa bu kartlar bilinçli kullananlar için oldukça avantajlı. Teknoloji..
Müşteri alışverişte neleri alırken zorlanır? Hangi tür alışları kolay yapar? Müşteri satıcıdan ne bekler? Neleri başkalarına sorar, neden sorar? Milletlerin alışveriş alışkanlıkları arasında farklar n..
Her şey giderek artan bir hızda sürekli değişiyor ve gelişiyor. İnsanoğlunun sınırsız isteklerine karşı, sınırlı kaynaklarla cevap vermeye çalışmak ve bu da yetmiyormuş gibi her gün bir yenisi eklene..
Devir değişirken müşterilerin beklentileri, davranışları da buna paralel olarak sürekli değişmektedir. Eskilerin bir deyimi vardır “Erkeğin kalbine giden yol midesinden geçer “ derler. Günümüz müşteri..
Yaşanan bir kriz var, doğru. Ancak her şeye rağmen büyük hayaller, büyük umutlar da var. Büyümek için satmak, satmak için de bilmek gerekiyor. Bu sayıdan itibaren bilgimizi arttırmak için yeni bir say..
Pazarlama bugünün değil yarının satışlarını arttırmaktır. Bugünün satışları satıcıların işidir. Hayat pembe diziler kadar ne pembe, ne de hiçbir şey göründüğü kadar kolay. Bir gün gelip de tek..
Milliyet Blog