Eskiden dolap içine vanilya, lavanta torbaları koyan ev hanımları, şimdi evlerine güzel koku yayması için tütsü asıyor. Yaklaşık 5 bin yıllık geçmişi olan tütsüler yeniden hayat bulmanın keyfini çıkar..
Şimdilik hedonist pazarlama, yerinde pazarlama ve en sonunda da füzyon pazarlama bakalım daha neler göreceğiz...Kavramlar kelimelerin anlam kaplarıdır. O kavrama ilişkin ne kadar deneyiminiz varsa..
Yaşanan bir kriz var, doğru. Ancak her şeye rağmen büyük hayaller, büyük umutlar da var. Büyümek için satmak, satmak için de bilmek gerekiyor. Bu sayıdan itibaren bilgimizi arttırmak için yeni bir say..
Başta ABD olmak üzere birçok gelişmiş ülkede zeytinde ve yapraklarında bulunan “oleuropein”, ayrıştırılarak tablet haline getirilip kansere karşı kullanılıyor. Hücreleri yenileme özelliğine sahip zeyt..
Arabamızı, evimizi sigorta yaptırıyoruz; peki ya kendimizi? “SSK’lıyım, Bağ-Kur’luyum buna ne gerek var?” diyorsanız; biraz daha düşünün. Arabanıza gösterdiğiniz hassasiyeti kendinize de gösterin.
Kremden reçele, lokumdan losyona kadar gülden üretilmiş ürünler mağazalarda yerini alıyor. Gittikçe çoğalan Gül marketler artık birçok kişinin uğrak yeri. Anamaddesi gül olan cilt bakım ürünleri kadın..
Aksesuarlar özellikle son yıllarda kadınların vazgeçemedikleri arasında yer alıyor. Daha çok imitasyon ürünler tercih edilse de altın hâlâ saltanatını koruyor. Bir dönem yerini beyaz altına bırakan sa..
Sağlıklı ve mutlu bir yaşam için yediğimiz, içtiğimiz ve giydiğimiz ürünlerin kalitesi olmazsa olmazlardan biri. Toplumlar için en büyük riski sağlıksız gıda maddeleri oluşturuyor. Dünya nüfusunun..
Müşteri alışverişte neleri alırken zorlanır? Hangi tür alışları kolay yapar? Müşteri satıcıdan ne bekler? Neleri başkalarına sorar, neden sorar? Milletlerin alışveriş alışkanlıkları arasında farklar n..
“Her şeyin bir sezonu vardır. İtibar ve şöhret bile kimi zaman moda kimi zaman demode olur ama bilgeliğin bir avantajı vardır. O ölümsüzdür.” ..
Milliyet Blog