Şirketinizin sahadaki gerçek durumunu görmeye hazır mısınız? Bunu gerçekten istiyor musunuz? O zaman Gizli Müşteri çalışmasına soyunmanın zamanı gelmiştir. Tüketiciye dokunan, yaygın, büyük..
Dünya’da 7’den 70’e herkes haberciliğin, ticaretin ve eğlencenin dijitalleştiği bir dünyada yaşıyor artık. Sosyal yaşantı modellerimiz dönüşüyor, iletişim tarzımız da ona göre oluyor. Hızla..
Perakende sektörü, 1990’lardan itibaren, yabancı markaların pazara girmesi ile daha çağdaş yönetim anlayışına da kavuşmaya başladı. Ürün ve stok yönetimi – hatta sağlıklı barkod sistemleri-, vitri..
Girişimciyle Profesyonelin Flörtü aşka dönüşür mü? Girişimcisiniz, orta ölçekli bir şirketiniz var. Yıllarca çalışarak çocuğunuz gibi büyüttüğünüz işinizi çok iyi noktalara getird..
ZAMAN AKAR GELECEK TASARLANIR Bu hafta Lütfi Kırdar Kongre Sarayı’nda gerçekleşen Futuristler Zirvesi 2011 geleceği öğrenmek isteyen katılımcılarla doluydu. Lok..
AVRUPALI MI ÇALIŞKAN BİZ Mİ? Şu an Avrupa’nın içinden geçtiği - ve Dünya’yı da içine çekme potansiyeli olan – kriz kafalarda soru işaretleri oluşturuyor. ..
ŞİRKETLER YETENEKLERİNİ GERÇEKTEN GELİŞTİREBİLİR Mİ? Uzun yıllardır, giderek yaygınlaşan bir şekilde çalışanlara yönelik eğitim programları iş dünyasını etkisi altına aldı. İlk başta büyük b..
GİYDİĞİNİZ BLUZUN ARKASINDA ÇOCUK İŞÇİ Mİ VAR, İŞ ETİĞİ Mİ? Bir süre önce ‘çok büyük marka’ denilen şirketlerden bazılarının başlarına nahoş işler geldi. Bir de baktık ki, dünyaca ünlü bazı marka..
İlk işe girdiğimde bana ezberletilen prensip: ‘Ayrılan bir daha burada çalışamaz. Sakın işten ayrılanı geri alma’ idi. Bu yaklaşım, 90’lı yılların başında, daha yeni mezun bir insan kaynakları ça..
Walt Disney: Herşeyin bir fareyle başladığını unutmayın. 1960 Liberalizm akımından sonra, tüm dünyada büyük kurumların içinde rol almak tercih edilir oldu. Devleşen şirketler binlerce kişi işe al..