İKNA VE FREKANSLAR İnsanın bir şeyi göremiyor olması o şeyin var olmadığı anlamına gelmez. Şu anda gözlerimiz kocaman bir mikroskop gibi her şeyi detaylarına kadar görebilseydi, vücudumuzda..
TÜKETİCİLER GÜNLÜK HAYATLARINDA BEŞ BİN KADAR İKNA MESAJINA MARUZ KALMAKTADIRLAR. İkna ‘‘birini bir konuda inandırma, bir şey yapmaya razı etme’’ ve ‘‘kişinin tutum ya da davranışlarını zor..
NÖROMARKETİNG (NÖRO PAZARLAMA) Bilim ile Pazarlamanın mutlu evliliği sonucu doğan kavram: NÖROMARKETİNG (NÖRO PAZARLAMA), Beynin haritasını çıkararak, tüketici talebi ve tercihlerinin daha ..
Grafoloji nedir? Grafoloji (Graphlogy) sözcüğü Yunanca’ da ‘‘yazı ve bilim’’ kökünden gelen bir kelime olup, Türkçe karşılığı olarak "yazıbilim" diyebiliriz.Ne bir fal ne bir medyum değild..
SUBLİMİNAL PAZARLAMA Bir grosmarkete gittiğinizde hiç ihtiyacımız olmayan şeyleri neden alıyoruz? Veya sinemaya gittiğimizde aslında görüntüde hiçbir reklam yokken, neden canımız ko..