Eskiden dolap içine vanilya, lavanta torbaları koyan ev hanımları, şimdi evlerine güzel koku yayması için tütsü asıyor. Yaklaşık 5 bin yıllık geçmişi olan tütsüler yeniden hayat bulmanın keyfini çıkar..
Duyduklarım, yaptığım araştırma ve uzman bir psikologdan aldığım görüş, kadınların ve erkeklerin iyilik algısının farkını da çok güzel ortaya çıkarıyor. Kadınlar, rahatlamak için vücut bakım ürünlerin..
Eeee bizde âdettir. “Asvalt ağladı be”; “Önce kadınlar ve sucuklar”; “Bi biskrem versem”; “Burası Türkiye! Uymaz öyle Ali’ye Veli’ye” gibi gündemdeki reklâmlardan bir kuple alıp hayatımıza taşımak.
Şimdilik hedonist pazarlama, yerinde pazarlama ve en sonunda da füzyon pazarlama bakalım daha neler göreceğiz...Kavramlar kelimelerin anlam kaplarıdır. O kavrama ilişkin ne kadar deneyiminiz varsa..
“Her şeyin bir sezonu vardır. İtibar ve şöhret bile kimi zaman moda kimi zaman demode olur ama bilgeliğin bir avantajı vardır. O ölümsüzdür.” ..
Her şey giderek artan bir hızda sürekli değişiyor ve gelişiyor. İnsanoğlunun sınırsız isteklerine karşı, sınırlı kaynaklarla cevap vermeye çalışmak ve bu da yetmiyormuş gibi her gün bir yenisi eklene..
Devir değişirken müşterilerin beklentileri, davranışları da buna paralel olarak sürekli değişmektedir. Eskilerin bir deyimi vardır “Erkeğin kalbine giden yol midesinden geçer “ derler. Günümüz müşteri..
Satış teknikleri ile ilgili, yerli akademisyenlerin ve yabancı yazarların yazdığı yüzden fazla kitabı okuduğu halde, hâlâ istediklerini bulamamış bir kişinin, satış hakkında arayıp da bu kitaplarda bu..
Yaşanan bir kriz var, doğru. Ancak her şeye rağmen büyük hayaller, büyük umutlar da var. Büyümek için satmak, satmak için de bilmek gerekiyor. Bu sayıdan itibaren bilgimizi arttırmak için yeni bir say..
Pazarlama bugünün değil yarının satışlarını arttırmaktır. Bugünün satışları satıcıların işidir. Hayat pembe diziler kadar ne pembe, ne de hiçbir şey göründüğü kadar kolay. Bir gün gelip de tek..
Milliyet Blog