İnovasyon, yaratıcı düşüncenin bir ürünü. Günümüzün hızlı değişen rekabet koşullarında firmaların ayakta kalabilmeleri için ürünlerini, hizmetlerini ve üretim süreçlerini sürekli olarak iyileştir..
Serbest ticaret anlaşması (STA), ihracata dayalı büyüme stratejisine ivme kazandıran bir araç ve anlaşmaya taraf olan ülkelerin kendi aralarında gümrük vergisi ve kısıtlamalarını kaldırdıkları, anl..
Günümüzde küreselleşmeyle birlikte uluslararası rekabet artıyor ve gelişmelerle birlikte firmalar yeni pazarlara açılma gerekliliği hissediyorlar. Aynı zamanda ilerleyen teknoloji ile birlikte inte..
Kültür, ülkeden ülkeye hatta ülke içinde bölgeden bölgeye değişim gösteren bir özelliğe sahiptir ve aynı zamanda uluslararası çalışan firmaların ihracat performanslarını da etkiler. Bir toplumdaki ..
Günümüzde dünya genelinde geçerli olmak üzere küçük ve orta ölçekli firmaların (KOBİ), ülkelerin ekonomilerindeki önemleri her geçen gün biraz daha ön plana çıkıyor. İhracata yönelen firmaların, ..
Eko-inovasyon Avrupa Birliği'nin çevreyi iyileştirme ve koruma amaçlı projelere fon sağlayan düzenlemelerinden birisi ve çevresel etkilerin önlenmesi, azaltılması veya kaynakların en uygun kullanı..
Elektrikli ve elektronik eşya denildiğinde; küçük ev aletleri, büyük ev eşyaları, bilişim / telekomünikasyon / tüketici ve aydınlatma donanımları, elektrikli ve elektronik aletler, oyuncaklar, ..
Dünya nüfusundaki artışa bağlı olarak dünya kaynaklarının hızla tüketilmesi, enerjinin verimli kullanılmasına olan ihtiyaçtaki artış ve çevre kirliliği konularında insanoğlunun bilinçlenmesi, yeşil..
Ambalaj, içerisinde barındırdığı ürünü, ürünün özelliği ve şekline göre bozulmadan koruyan, dış etkenlerden darbe almadan kolayca taşınmasını ve depolanmasını sağlayan, temiz ve güvenilir kalmasını..
14 yaşından küçük çocukların oynaması için tasarlanmış ürünler oyuncak olarak tanımlanıyor. Ayrıca kırtasiye sektöründe yer alan, 3-14 yaş grubuna hitap eden simli yapıştırıcı tarzı hobi ürünleri, ..