Kişisel markasını oluşturmak isteyenlere birçok soru yöneltirim. Marka için destek vermeden önce onun zayıf ve güçlü yanlarını bilmek çok önemlidir. Danışanlar bu soruların cevaplarını verirken asl..
Çocukluğumdan beri biri bana kendisiyle ilgili bir şey söylediğinde hemen inanırdım. Yalanı ortaya çıkana kadar değil de kendisi yalan söylediğini itiraf edene kadar onun söyledikleri benim gerçeği..
Hemen hepimizin sosyal medya hesapları var. Danışanlarımla üzerinde en çok konuştuğum da sosyal medya paylaşımları... Bu konuda dikkat edilmesi gereken birçok nokta var. Bireysel bir iş yap..
Aslında ‘Merhaba dünya’ diyerek başlamam lazım. Taşınma, seyahatler, yoğun başlayan yeni işler… Bu koşturmacadan dolayı uzun zamandır yazmaya fırsat bulamadım. Bu sabah ‘biraz sosya..
Çok… En başarılı kişisel markaların, hayalinin peşinden gidenler arasından çıktığını görmek zor değil. Oysa hayal kurmak bizim kültürümüze ters. Çocukken bile ağız tadıyla hayal kuramadı ..
Hayattaki en önemli inancım; insan isterse her şeyi yapar. Ancak yaptığınız işin doğru olup olmadığı, arkanızda iyi izler bırakıp bırakmadığı daha önemli bir konu. Bunu anlamak i..
Kişisel markamıza en çok ne zaman zarar veririz, biliyor musunuz? Duygularımızı kontrol edemediğimiz zaman. Herkesin belli kırmızı çizgileri vardır. Benim kırmızı çizgim haksızlık..
Nezaket ile iletişim kişisel markanızın en iyi temsilcisidir. Bazen yeni tanıştığım insanlara şaşırıyorum. Acaba bir tek bana mı oluyor? Biri ile tanışıyorum. Unvanına, bitirdiği okula bakt..
Hayatlarımızın bazı dönemlerinde veya anlarında mutlaka saçmalarız. Bazen bu ergenlik döneminde olur, bazen acı bir olay ya da bir hayal kırıklığı sonrası… Tüm bu saçmalamalar aslında bugünkü bizi ..
Bugünkü ben de, bugünkü sen de seçimlerimizin sonucuyuz. Bazen iyi ki seçmişim deriz, bazen ah keşke seçmeseydim. İş hayatında, özel hayatında insanın hep keşkeleri var. İşler yolun..