Pazarcılar kendimizi bildiğimizden beri belirlenen yerlerde veya yeni yeni kapalı pazar yerlerinde pazarcılık yapan kimseler. Çoğumuz pazarcılığı hem ekonomik yönden hem yaşayış biçiminden küçük göreb..
Hiç düşündünüz mü? Su hayatımızın ne kadarında yer alıyor? Bizim için ne kadar önemli ve nasıl bilinçsizce israf ediyoruz? Beynimizin % 70'i, kanımızın % 80'i su. Bu yüzdendir ki; Hiçbir şey ..
‘’Var mısın yok musun’’ programı şu an için gündemimizi; sosyal sorumluluk konularıyla, hastalığı olan , borcu olan , hedefleri olan insanları yarıştırarak meşgul etti. Bir çok insanın durumuna üzü..
Geçen sezon ayakta alkışlanan, beşiktaşlıların kalbinde taht kuran Yıldırım Demirören ve ekibi bu sene taşlar, sopalar eşliği ile havalimanlarında karşılanıyor. UEFA Şampiyonlar ligi'nde 2. Maç..
İlk önce geleceğin fabrikasının tanımıyla başlamak gerekirse bunu kendi tanımımla yapmak istiyorum.Geleceğin Fabrikası;Ford üretim sistemiyle başlayan, toyota üretim sistemiyle devam eden ve şimdi..
Ülker 65. yılını, tüketicisi için yarattığı ''Mutlu Anlar''la kutluyor. Ülker'in 65 yıldır tüketicisi için yarattığı ''mutlu anlar''ı konu alan ''Ülker'le mutlu anlar'' fotoğraf yarışması Ülker'..
Geleceğimizin değil şu anın en etkin pazarlama aracı ''Sosyal Medya'' kimisi için saçma, kimisi için doğru ama ulaştığı kitleler gözler önünde.Blogcu arkadaşlarımın, ablalarımın, ağabeyleri..
Sıradışı ve iddialı bir başlık olduğunun farkındayım. İşin süresi 1 hafta olan bir anımı anlatmak istiyorum ama bu anımdan hiç çıkartılmayacak olsa bile bir ders vardır diye düşünüyorum. Benim ak..
Bu yeni oyuncak dünyaya ulaşması ile birlikte bizlere de ulaştı ama tabi ki tam kullanamıyoruz diyebiliriz. Bunların nedenleri 3G teknolojisinin yeni piyasa sürülmesi veya yeniliklere zor adapte olmam..
Günümüzdeki reklamlarının hepsinin anlatmak istediği bir nokta var. Kimisi en ucuz olduğunu kimisi en kaliteli olduğunu belirtiyor. Bu reklamların çoğunu beğenmiyoruz, Hatta bana sorsalardı daha iyi ..