Küresel kriz, küresel ısınma dış dünyamızın küreselleştiğinin kanıtları. Peki, iç dünyamız yani üzüntülerimiz, sevinçlerimiz, hayallerimiz, düşünce ve davranışlarımız onlarda küreselleşiyor mu? ..
Markalaşmak ve marka yönetimi artık ürün ve hizmetlerin yanı sıra, kişiler içinde geçerli. Bulunmadığımız ortamlarda bizi nitelemek için kullanılan olumlu, olumsuz belirgin özelliklerimiz bizim mark..
Teknoloji çok hızlı gelişiyor, dünya çok hızlı değişiyor. Yeni nesil ürünler ve yeni nesil kültürler oluşuyor. Eskiler yenilere, yeniler eskilere uyum sağlamaya çalışıyor. Eskiden anne babalarla çoc..
Mutluluk nedenlerimiz, kişiselden küresele doğru geniş bir yelpaze oluşturuyor. Bazı mutluluk duraklarında bekleyenler azalırken, yeni mutluluk duraklarında bekleyenlerin sayısı artıyor. ..
Üyesi olduğum TFD(Tüm Fütüristler Derneği) adına konuşmacı ve dinleyici olarak katıldığım Ege Su Forumunun bana düşündürdükleri şunlar oldu. Düşünün ki evinizdeki en kıymetli ve temiz halınıza ça..
İnsan görünümlü makinelerden senelerdir bahsediliyor, filmlere konu oluyorlar, resimleri çiziliyor. Ve biz hala onları yaşamımızda görmeyi bekliyoruz. Biz onları görmeyi beklerken robotlar aslında y..
Yaşam tempomuz çok hızlı, sorumluluklar çok, yaşam herkes için zor, çevremizdekilerin bizden talepleri var. Peki, biz kendimiz için neler yapıyoruz, neleri yapmak istememize rağmen yapamıyoruz ya..
Gelecek bu günden sonrası, yarınlar… Geçmişi okuyoruz ve irdeliyoruz, bu günü ise kurtarmaya çalışıyoruz. Gelecek genellikle endişelerin, bilinmezliğin, son yıllarda ise nadiren umutların s..
Arkadaşlarımızın sayısı hızla artıyor, facebook ve benzeri sosyal iletişim ağları bize her gün onlarca yüzlerce yeni arkadaş kazandırabiliyor. Kaç tanesi ile dostluk ve derin ilişki içine girebiliyor..
Bir Japon hikayesine göre, Japonlara kıyılardan avladıkları balıklar yetmeyince açıklardan avlanmaya başlamışlar. Ancak açıktan avlanan balıklar gelene kadar bayatlıyormuş. Önce balıkları buzda getir..