Merhaba; E-ticaret yapanlar veya yapmayı düşünenler bir süre sonra mutlaka SEO kavramını duyacak ya da duymuşlardır. SEO esasında çok çok geniş bir konu olmasına karşın, en kısa haliyle..
Facebook ve Twitter’daki paylaşımlarınızın daha çok tıklanmasını istiyorsanız size birkaç ip ucu vereyim. İsterseniz daha önce Twitter ile ilgili hazırladığım yazıyı buradan inceleyebilirsiniz. Twi..
Aslında bu sorunun cevabı çok basit; paranızın boşa harcanmaması için, ancak bir Adwords uzmanı ile çalıştığınız sizi nelerin beklediğinin daha iyi anlaşılması için biraz detaylandırmakta fayda var..
İşletmenizle ilgili söylemek istediğiniz her şeyi birkaç kelimeye sığdırmak pek kolay değildir. İşe, reklamlarınızda neyi hedeflediğinizi düşünerek başlayın. Daha sonra, net, isabetli ve ilgi çekic..
Bundan seneler önce ve henüz video reklamlar fikir aşamasındayken (bilen bilir) Gittigidiyor tarafından yapılan bir viral reklam büyük ses getirmişti. Bir hanım kızımız sevgilisinden i..
Artık attığınız tweet’lerden hangisinin daha fazla ilgi çektiğini, hangi saatlerde daha fazla kullanıcıya ulaştığınızı kolayca ölçebilirsiniz: Karşınızda Twitter Analytics! Twitter’da payla..
E-ticaret sitelerinde her zaman önem verdiğim sayfaların başında kategori ve marka sayfaları gelir. Tüm reklam ve seo çalışmalarının özellikle bu sayfalara yapılmasını öneririm ki hem başarılı sonu..
E-ticaret yönetimi yaptığım süre boyunca (yaklaşık 7 sene) pek çok sorunla karşılaştım. Ürün tedarik sıkıntısı, müşteri ilişkileri hatta bankalarla yapılan sanal POS sözleşmelerinde bile aktif rol ..
E-ticaret SEO çalışmalarında ek bir çabanın daha ortaya çıkmasına sebep olacak bu yeni özellik esasında bir süredir kullanımda ancak EticaretMag sitesinde de haber olduğunu görünce paylaşmak istedi..
Bir alışveriş sitesini ziyaret ettikten sonra, gezdiğiniz farklı web sitelerinde, bu alışveriş sitesinin reklamlarını mı görüyorsunuz? Her yerde karşınıza sitenin reklamları mı çıkıyor? Korkmayın t..