Müşteri alışverişte neleri alırken zorlanır? Hangi tür alışları kolay yapar? Müşteri satıcıdan ne bekler? Neleri başkalarına sorar, neden sorar? Milletlerin alışveriş alışkanlıkları arasında farklar n..
Şimdilik hedonist pazarlama, yerinde pazarlama ve en sonunda da füzyon pazarlama bakalım daha neler göreceğiz...Kavramlar kelimelerin anlam kaplarıdır. O kavrama ilişkin ne kadar deneyiminiz varsa..
Yabancı markaların gelmesiyle kahve kültürümüz yavaş yavaş değişiyor. Artık aromalı kahveler birçok kişinin tercihi. Değişik tatlardaki kahveleri farklı mekanlarda içmenin yanında evde hazırlamak da m..
Sağlıklı yaşamak isteyenlerin tercihi organik gıdalardan yana oluyor. Ürünlerin ilgi görmesi ve fiyatlarının pahalı olması satış hilelerinin ortaya çıkmasına da sebep oluyor. Bu yüzden organik ürün sa..
Devir değişirken müşterilerin beklentileri, davranışları da buna paralel olarak sürekli değişmektedir. Eskilerin bir deyimi vardır “Erkeğin kalbine giden yol midesinden geçer “ derler. Günümüz müşteri..
Her şey giderek artan bir hızda sürekli değişiyor ve gelişiyor. İnsanoğlunun sınırsız isteklerine karşı, sınırlı kaynaklarla cevap vermeye çalışmak ve bu da yetmiyormuş gibi her gün bir yenisi eklene..
“Her şeyin bir sezonu vardır. İtibar ve şöhret bile kimi zaman moda kimi zaman demode olur ama bilgeliğin bir avantajı vardır. O ölümsüzdür.” ..
Başta ABD olmak üzere birçok gelişmiş ülkede zeytinde ve yapraklarında bulunan “oleuropein”, ayrıştırılarak tablet haline getirilip kansere karşı kullanılıyor. Hücreleri yenileme özelliğine sahip zeyt..
Artık cüzdanımızda birden çok kredi kartı taşıyoruz. Fakat bir çok kişi bilinçsiz kullanımdan ötürü kreti kartı mağduru oldu. Oysa bu kartlar bilinçli kullananlar için oldukça avantajlı. Teknoloji..
Arabamızı, evimizi sigorta yaptırıyoruz; peki ya kendimizi? “SSK’lıyım, Bağ-Kur’luyum buna ne gerek var?” diyorsanız; biraz daha düşünün. Arabanıza gösterdiğiniz hassasiyeti kendinize de gösterin.