Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
Ahmet YILMAZ

Her yıla yeni bir umutla girmek âdet olmuş... Oysa yıllar hayatımızın bir parçası değil, zamanın bir parçası. Günden güne, aydan aya, yıldan yıla geçmekle insan hayatında bir şey değişmez. Sadece ömrümüz kısalır, o kadar... Biz yine de hep beklentilerle girdik yeni yıllara... “Bu yıl daha güzel geçsin” dileklerimizi hiç eksik etmedik dilimizden. Çoğumuz hayal kırıklığına uğradık, umduklarımıza erişemedik. Şimdi 2012 yılının daha kötü geçeceğine dair çeşitli söylentiler var. Belli mi olur, tam tersine bizim için her şey daha güzel oluverir. Sonuçta bu kararı veren yüce bir varlık var. Sevgi, saygı ve selâmlarımla yeni yılınızı kutluyor, beklediğinizden daha güzel geçmesini diliyorum.

30 Aralık 2011 23:15
CEVAP

umarım hayırlı bır yıl olur mutlu yıllar dilerım sağolun

31 Aralık 2011 18:00
nazan yaman

teşekkür ederim öncelikle..hayır sakarya da yaşamıyorum istanbulluyum konya iletişim fakültesinde okuyorum.. son senem olacak bu kısmetse.. işletmelerimizin kazanıp uluslararası boyutu yükselmesi için derin bir bilgi birkimine sahip olmaları gerektiğini düşünüyorum saygılar n.y

21 Haziran 2011 16:45
CEVAP

nazan hanım tatılden bugun döndüm yazamadım özür lutfen Konya hep mevlan muzesı gelir aklıma mıstık şehır,gayretlerın hedefıne ulaşır umarım Bu gunlerde yazamıyorum ülke kaosa sürüklenıyor ne oluyor anlamıyoruz bin selam saygılar

26 Haziran 2011 20:07
nazan yaman

evet kesinlikle katılıyorum.. fakat yazdıklarınız da benim yazımla eşleşmekte..çünkü stratejik olamıyoruz, algı yönetimi yok, iletişim iletişimsizlerin ellerinde... dünya markası olabilmek için daha bir takım süreçlerden geçeceğiz başka türlü olmz.. ülkenin kentleşme sürecine 1950 lerde girmeye başladığı düşünülürse daha yolun ortasındayız...ürün hayat eğrisinin olgunluk dönemine henüz var efendim.. saygılarımla n.y

20 Haziran 2011 03:27
CEVAP

nazan hnaım yanıtınız çok olumlu algı yönetımı zor tabı,paranın imparatorluğu var,sakarımlayadamı yaşıyorsun ve gastecıyım yazıyorsun uzun uğraşar dilerım slmlar

20 Haziran 2011 22:48
nazan yaman

Selamlar yorumunuz için teşekkür ederim lakin yanlış anlamışsınız..markasızlığı ve komünel bir yaşamı destekleyip böyle olmalı yazmadım... markaların nereden doğduğunu pazarlamanın nasıl meydana çıktığını anlatmaya çalıştım... yazımda iletişimcilerin bu gibi kuramları, akımları öğrenerek meslek hayatlarında daha başarılı olabileceklerini vurgulamaya çalışmıştım.. yazının temel amacı budur efendim.. saygılar n.y

17 Haziran 2011 15:01
CEVAP

Nazan hanım, çağımız algılama çağı neyi nasıl yansıttığınız değil algıda ne bıraktığınız önemli. Seçimlerde bir partının galıbıyetı bence pazarlam ve algılatabılme başarısı,diğerleri algılatma konusunda ıkna edici olamdılar, Önce marklar sonra ülkeler algılanıyor ne yazıkki güzel ülkemın dünyaca algılanan tek bır MARKASI YOK Slmlarımla

17 Haziran 2011 20:21
Toplam blog
: 233
Toplam yorum
: 22
Toplam mesaj
: 4
Ort. okunma sayısı
: 353
Kayıt tarihi
: 02.07.09
 
 

Satış ve pazarlama uzmanıyım. Büyük ve yerel şirketlerde bölgesel ve ulusal satış ve bayii organizas..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster