Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
Ata Kemal Şahin

Selam, odaksal çekim ayarını kamerada nasıl yapıyorsunuz? Ben Canon 7D kullanıyorum. Ya da çektikten sonra photoshop'ta nasıl yapılıyor? Teşekkürler, sevgiler. aksahin@hotmail.com

06 Aralık 2012 18:54
CEVAP

Kemal bey benim bildiğim kadarı sizin cihanızda böyle bi yazılım yok , ben fotograf düzüenleme yapmıyorum , olay tamamen fotografı çekerken 4 ana rengi seçip diğer yerlerin siyah beyaz kalmasını sağlıyorum yani iş çekim esnasındaki ayarlarla bitiyo tekrar pcde fotografı düzenlemeye ihtiyacım kalmıyo, Fotograf düzenleme programında tam bilmiyorum ama seçtiğiniz rengi bırakıp bi kaç işlem sonra o rengi geri getirip bırakabiliyorsunuz bi kaç günlük uğraştan sonra , www.mustafabalta.net ve facebook kişisel sayfamdan yardımcı olmaya çalışırım , buradan yorum ve cevapları geç farkediyorum selamlar ,http://www.facebook.com/Mustafa.Baltaa38

06 Aralık 2012 19:07
Toplam blog
: 9
Toplam yorum
: 1
Toplam mesaj
: 1
Ort. okunma sayısı
: 307
Kayıt tarihi
: 11.09.12
 
 

Kayseri de yaşıyorum Kayseri TED Koleji mezunuyum Kendime ait iş yerim : Aps Artistic Photo Studı..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster