Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
Mustafa Tunç

mrb hilmi abi ben boluda bir üniversite ögrencısıyım unı kutuphanede sizin netekim 12 eylulde geldıler kitabınızı gordum okudum ve netten aldım kıtaplıgımda saklıyorum. okurken hem guldum hem agladım hayatımın kıtabı oldu ve sızı netten arastırdım cok ama cok cok buyuk bı hayranınız oldum sızınle tanısmak ıstıyorum nolur cvp verın

24 Aralık 2010 18:52
CEVAP

Mustafa Kardeşim, Ne güzel şeyler yazmışsın. Adresim, kitaptaki biyografim altında yazdığı gibi hilmialisanoglu@yahoo.com. Adresini yaz, sana diğer kitaplarımı da göndereyim. Sevgiler.

27 Aralık 2010 19:32
Toplam blog
: 179
Toplam yorum
: 304
Toplam mesaj
: 1
Ort. okunma sayısı
: 2039
Kayıt tarihi
: 03.10.07
 
 

1958'de Trabzon'da doğdu. Darüşşafaka Lisesi ve M.Ü. Siyasal Bilimler Fakültesi'nden mezun oldu. ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster