Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ekim '17

 
Kategori
Eğitim
Okunma Sayısı
94
 

Boğaziçi Mezunu Limon Satarsa Üniversiteler Bırakın Sınavı İlanla Öğrenci Arayacak

Boğaziçi Mezunu Limon Satarsa Üniversiteler Bırakın Sınavı İlanla Öğrenci Arayacak
 

Tabi yani işime yaramazsa niye üniversiteye gideyim ki… Hem ayrıca artık çağ değişti kimse diplomaya bakmıyor ve üniversite okumadan da kültürlü olunuyor. Benim kültürümde okuduğum üniversitenin %20 bile ancak payı vardır.

Hem artık insanlara tahsil durumunu sormayın çok ayıp. Adam ilkokul terk ama dünyayı gezmiş, sen Boğaziçi mezunu Konya’yı görmemişsin. Eloğlu gösterir alır götürür seni Mozambik’e burası Konya der!

Türkiye’de insanlar kültürlü filan olmak için değil iş için okuyor, e okuyup iş de bulamayınca niye okusun ki. Üstelik tahsil dünya para, çocuğunu okutmak için evini satan var.

Türkiye’de 186 üniversite mi var, bayağı azmış. Bir de bu kadar üniversiteye sınavla mı giriyoruz. Hiç cazibesi yok gezmeye bile gitmem. Nasılsa okusam da işsizim okumasam da niye senelerce dirsek çürüteyim ki.

Valla bizim milletimiz pek akıllı değildir böyle mantıklı düşünemez yine gider ÖSS kuyruklarına, mezun olunca da işkur kapısındaki kuyruğa girer de hani aydınlanıyoruz belki kafamız çalışmaya başlamıştır, “Maydanoz yetiştiririm daha iyi” dersek o üniversitelersinek avlar.

İnşallah da böyle olur çünkü bu ülkenin ciddi bir değişime ihtiyacı var.

 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Merak etme üniversiteler sinek avlamazlar. Çünkü Boğaziçi mezunlarının limon sattığı iddiası dayanaksız bir iddiadır. Diğer taraftan üniversite bitirmiş olmak insanın kaliteli bir insan olduğunu garanti etmez. Şu anda işsiz dolaşanların çoğu niteliksiz elemandır. Gençlerimizin büyük çoğunluğu bir şeyler öğrenmek kendini geliştirmek için değil sadece diploma almak için üniversiteye gidiyor ve bütün üniversite hayatı boyunca dalga geçiyor. Kendi çevremden biliyorum günümüz diplomalı işsizlerin büyük çoğunluğu 3 koyunu bile güdemezler. Örneğin edebiyat, tarih veya Felsefe okuyanlar ne olacaklar? Edebiyatçı, tarihçi veya filozof mu olacaklar. Hadi oldular diyelim olduklarında ne üretip ne satacaklar? Bir konuda haklısın: Senin kültüründe üniversitenin % 20 payı varsa belli ki üniversite sana bir şey öğretememiş demektir. Selamlar

Matilla 
 10.10.2017 16:55
Cevap :
"Şu anda işsiz dolaşanların çoğu niteliksiz elemandır." Ben bu harika tespite bir ilavede bulunayım, bir tahsilleri eğitimleri olsa da yine niteliksizdirler.  15.10.2017 16:33
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 3081
Toplam yorum
: 10155
Toplam mesaj
: 271
Ort. okunma sayısı
: 772
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster