Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '17

 
Kategori
Gelenekler
 

Böyle Bayram mı Olur !.

Koskoca 10 günlük tatil, su gibi aktı geçti.

Denize girdiniz, akraba, büyükleri akrabaları es  geçtiniz.,

Halbuki eskiden  ziyaretler, saatlerce dedikodu, çoluk çocuğa bahşişti mendildi, kurbanı , kavurmayı yapımı anca olurdu ..

Şimdi? Ben size anlatayım nasıl geçti: , Tabletti, telefondu, televizyondu,illa bir ekrana baktınız ve hiçbir şeye, hiç kimseye odaklanamadınız!

Ve artık maalesef hayat böyle geçiyor demeyin.

Şimdii, şöyle bir kendinize bu gözle bakın ve itiraf edin.

10 günlük tatilin günde kaç saatini ekran başında geçirdiniz?

Televizyon olur, bilgisayar olur, tablet olur, ama en çok da telefon değil mi? Ben tahmin ediyorum, güneşlenirken güneşlenmekten çok kendinizin veya manzaranın fotoğrafını çekip sosyal medyaya koymakla, sonra da onu kimlerin beğendiğini ikide bir kontrol etmekle meşgulsünüzdür.

Sokaklarda gezerken etrafın havasını koklamak yerine hava atmakla uğraştığınız için nerede gezdinizin hiç farkında değilsiniz

Açık konuşalım.. İtiraf edin, böyle oldu değil mi ?..    

Siz bu bayramı yaşamadınız güzel kardeşim! Hiç bir şey kaçırmamak için iki de bir eliniz telefonunuza gitti ve sonuçta her şeyi kaçırdınız! Ben derim ki;

Telefonunuzu, tabletinizi, ve televizyon kumandasını yavaşça yere bırakın!

Bunu tatil bitene kadar yapın, bakın salı sabahı ne kadar arınmış uyanacaksınız.

Ne kadar dolu dolu yaşamış hissedeceksiniz.

Boynunuz, gözleriniz, ruhunuz ne kadar rahatlayacak.

Teknolojinin esiri olmayın. Beni dinleyin. Bizzat denedim, biliyorum.                   

 ozcanvural33@hotmail.com

 
Toplam blog
: 453
: 1059
Kayıt tarihi
: 24.07.06
 
 

1933 Kayseri'de doğdum. Kayseri Lisesi Ankara Veteriner Fakültesi, İstanbul Üniversitesi Diş Heki..