Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Meltem Kaynaş Kazezyılmaz

http://blog.milliyet.com.tr/meltemkaynas

16 Haziran '18

 
Kategori
Güncel
 

Bu Bakışı Unutma Ey İnsanlık!

Bu Bakışı Unutma Ey İnsanlık!
 

Dünden beri şoktayız! Çok duyduk da, böylesini bu kadarını işitmemiştik, o da oldu!

Omuzlarının üzerinde "kafa" taşıyan, insanlar gibi dik yürüyen vahşi bir yaratığın, bacaklarını kestiği yavru bir köpek öldü dün bu ülkede!

Sakarya'da bulmuşlar onu, Sapanca'da ormanda, bacakları kesilmiş halde...

İnanabiliyor musunuz?

Sokakta görseniz bir kap su, biraz yemek vermek için çırpınacağınız;

O kuyruğunu sallarken, başını okşamak isteyeceğiniz;

Gözlerinden, size olan minnettarlığını okuyabileceğiniz minik bir garibin dört bacağı kesildi bu ülkede, üstelik "insan" eliyle!

Ne istedin o Allah'ın ayetinden?

Ne geçti eline ona acı çektirirken?

Ona bakıp yaradanını hatırlayacaktın, sen hıyanet ettin O'nun emanetine!

Tam ümit beslerken insanlığa, yerle bir ettin tüm hayalleri!

Ne zamana kadar sürecek bu dünyada Kabillerin zaferi?

Seni "insan" yapmak için gelmiş din bile mahçup bugün; beceremedim minik bir yavruyu kurtarmayı senin gibilerin elinden diye!

Bu bakışı unutma ey insanoğlu insan!

Hesaplaşacak yüzümüz var mı seninle zavallı garip can!

Ey bu vahşeti yapan ve ne yazık ki aynı canlı türü içinde anıldığımız yaratık!

Seninle aynı sıfatı taşımaktan utanıyorum!

Sen insansan, ben insanlıktan istifa ediyorum!

 

 

 
Toplam blog
: 47
: 254
Kayıt tarihi
: 11.11.14
 
 

1968 İstanbul doğumluyum. İÜ.İkt.Fak.'den mezun oldum. Bir holding bünyesinde; bütçe, finans ve p..