Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Bu Gün Kafamı Dinliyorum

Bu Gün Kafamı Dinliyorum
 

salih arıkan


Bu gün pazar iş yerinde değilim firmalarla uğraşmıyorum. Cumartesi de değil dernekte erzak baston vesaire işlerle de uğraşmıyorum. Haberleri müzikleri dinliyorum bu gün arkası yarın dinleyerek gündemden uzaklaşıyorum sabah dokuz kırkta güllaç diye güzel bir oyun vardı. Elimdeki kayıtlardan ah o yemendir oyununu dinliyorum oyun güzel ama bence bakış açıları dar. O günün şartlarını kavrayamamış bu günden o günü sorgulamaya çalışan yarı aydın kafası. Yarım porsiyon aydın muhabbeti.

Ak Parti Milli ve Yerli Kültür ve Eğitim Politikalarına el atmalı Aile sıkıntıda neden çünkü batı kültürünün artıklarıyla yetişiyor. Bu batı kültürü keşke felsefi temellere dayansa nerde sadece taklitçilikten ibaret. Kendini batılı olarak görenlerin çoğu batının pozitivist aydınlanmacı yaklaşımlarını okumamıştır.Gerçi otobüs numaralarını bile okumadan soran bir nesle felsefi temellerden bahsetmek lüks olur bakalım ah o yemendir hangi mesajları veriyor. Dinleyeceğim ah o yemendir mi diyor yoksa yemen bizim neyimize mi diyor. Hâlbuki bizim güvenliğimiz orta doğunun balkanların güvenliğinden geçer o kadar kendimize içimize dürmüşler ki bizi hemen yemen bizim neyimize deyip işin içinden çıkıyoruz. suriye'de bizim işimiz ne diyenler gibi hadi bana müsaade şu oyunu bitirip kafamda kritik edeyim belki yazarım.

Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..