Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Kasım '14

 
Kategori
TV Programları
 

Bu Tarz Benim ve Jüri !

Bu Tarz Benim ve Jüri !
 

Ne kavga o kadar rating !


Ne kadar seviyesizlik o kadar ilgi.

Ne kadar hakaret o kadar ilgi,

Toplum  kendine hakaret eden, aşağılayan ve hatta hırpalayan insanları liderleri olarak görmek istiyor.

"Bu Tarz Benim" enteresan bir program, genç kızlar gidecekleri yeri söyleyip, ona göre kıyafet seçiyorlar, jüri Nur Yerlitaş ; kadın başlı başına bir karakter, çok enteresan İvan Sert ; Türkçe'yi hala sökemedi, çok güzel bir kadın, iyi giyiniyor. Kemal Doğulu ; Aralarında ki tek erkek, doğru yorumları var. Belki programa ilginin artması için sürekli insanların merakını canlı tutuyorlar. Ne olacak? Bakalım daha ne kadar seviye düşecek? Bakalım havada uçan hakaretler ne kadar prim yapacak?

Trafikte, yolda, parlamentoda, ülkemizde heryerde hakaret, kavga, küfür çok yaygın. Bu durum sorgulanmalı. Akıl sağlığı yerinde olan toplumlarda saygı, sevgi, üretim, emek önemlidir.

Huzur arıyoruz ama huzur kavgada, küfürde ya da hakarette değil; hoşgörüde, sevgi ve saygıda aslında. "Bu Tarz Benim " değil... Yalnızca gözlem adına zaman zaman izlediğim bir program.

Hakarete, kavgaya, küfüre HAYIR ...

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..