Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '14

 
Kategori
Deneme
 

Bu da bizim hikâyemiz …

Bu da bizim hikâyemiz …
 

"RESİM:ALINTI"


Sen Hüsn değilsin ben de Aşk değilim mamafih Hüsn’ü nasıl aradıysa Aşk seni öyle arıyor gözlerim Kalp Ülkesi’nde.

Bunu bir tek Suhan biliyor.

Yoksa diyorum yoksa seni benden uzak tutan o zat Hayret’ten başkası değil mi?

Ey Gayret sen de biliyorsun ki bu yol oldukça çetrefilli, aşılması gereken ateşten bir deniz var ayaklarımın hemen dibinde.

Her ne pahasına olursa olsun yola çıkıyorum işte. Başıma gelecek her olumsuz koşulda bana yardım elini uzatacağını biliyorum Suhan.

İnşallah bizim hikâyemizde mutlu sonla bitecek ve gökten üç elma düşecek… Olması gerektiği gibi.

Lakin aç kulaklarını ve duy beni artık. Sen, benden ne kadar da kaçsan, izini kaybettirdiğini de zannetsen… Boşuna; çünkü sonunda anlayacaksın ki Aşk’ın Hüsn’ü kendisinden ayrı sanıp yollara düşmesi gibi aldanmaktasın. Gerçek olan tek şey ise Aşk’ın Hüsn olduğu, Hüsn’ün de Aşk olduğu kısaca benim sen, senin ben olduğumuz.

İşte böyle sevdiceğim seven ve sevilen yani mutlak güzellik Mevla’nın tahtı olan gönlümüzdeki hissiyatımızın derinliği ve ebediliğidir. Çilelerle dolu sevgi mücadelesini ise eninde sonunda kazanan sevda hamuruyla yoğrulmuş yüreklerimizden başkası değildir. 

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..