Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ağustos '14

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Bu da gelir... Bu da geçer... :)

Bu da gelir... Bu da geçer... :)
 

"Ne ağlarsın, benim zülfü siyahım? Bu da gelir, bu da geçer, ağlama!" der Aşık Daimi... 

Her söylediğimde, kelimelerin boğazımda düğümlenmesine ve göz yaşlarımın, damla damla birbirinin ardısıra akmasına sebep olan bu türkü, teselli doludur aslında anlayana...

Elbette hepimizin hayatında inişler çıkışlar, mutlu günler, hüzünler var. Yağmurlar, fırtınalar olmasa, güneşli güzel günlerin değerini bilir miydik, değil mi ama? Her halimize şükretmek gerek, farkındayım. Bazen unutsak da, umudumuzu kaybetsek de, bu böyle...
 


Genç yaşta önemli sayılabilecek sağlık sorunları yaşadım. Eminim ki sizlerin arasında da, belki çok daha önemli rahatsızlıklar geçirenleriniz vardır.

Bilenler bilir, süreç genelde aynıdır... Önce "etrafta herkes mutlu mesut hayatlar yaşayıp, gülüp oynarken, bunu hak edecek ne yaptım ki?" "neden ben?" diye bir sorgulama ve kabullenmeme durumu... Ardından kuzu kuzu sahiplenme ve "bundan da kurtulacağım", "bu da geçecek elbet" deyip, en yakınlarının da desteğiye, çare arama yollarına düşme...
 


Bu siteyi, bu rahatsızlıkların sadece benim başıma gelmediğini gördüğümde, aynı şeyleri yaşayan diğer kişilerle tanıştığımda, onlardan aldığım yaşam enerjisiyle, çok daha güçlendiğimi ve moral bulduğumu fark ettiğim andan itibaren; oralarda bir yerlerde kendini yalnız hisseden benim gibiler için yazmaya ve neler yaşadığımı anlatarak, belki bir nebze olsun moral verip, tecrübelerimi paylaşmak adına açmaya karar verdim.
 


Bu hastalıklar sadece sizin başınıza gelmiyor. Yalnız değilsiniz... Öncelikle bu konuda anlaşalım. Herkesin başında ne dertler var, her ev bir kapalı kutu... Yolda yanınızdan geçerken harika hayatlar yaşıyor gibi görünen kişiler de kim bilir hangi sıkıntılarla boğuşuyorlar aslında... Bilemeyiz ki içinde neler olup bitiyor, ne fırtınalar kopuyor...

Her şeyin başı sağlık ve moral:) Allah hepimize acil şifalar versin inşallah.

 
Toplam blog
: 12
: 1454
Kayıt tarihi
: 15.08.14
 
 

"Ne ağlarsın, benim zülfü siyahım? Bu da gelir, bu da geçer, ağlama!" der Aşık Daimi... İşte ben ..