Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Bashico Doğal Anneyim Başak Pirtini

http://blog.milliyet.com.tr/bashico

17 Nisan '14

 
Kategori
Haftasonu
 

Bu kış kar göremedim diyorsanız sizi Snowpark'a davet ediyorum!

Bu kış kar göremedim diyorsanız sizi Snowpark'a davet ediyorum!
 

Dev kardanadam ile...


Karlar ülkesi filmini izleyeli beri kızlarım tüm oyunlarında ya karlar ülkesine gidiyorlar, ya da karlar prensesi, karlar kraliçesi oluyorlar. Torium AVM’deki Snowpark’a gideceğimizi duyunca çok mutlu oldular. Heyecanla büyük günü beklediler. Evimizden oldukça uzun süren yol boyunca uslu durdular.

Snowpark sıcak yaz günlerinde bile bir kar ülkesinde gibi hissedebileceğiniz, kayak dersleri alabileceğiniz bir kar merkezi. Bir benzeri ve daha büyüğü Dubai’de var. Bizim için de çok keyifli bir gezi oldu bu kışı kar oynayamadan geçirdikten sonra.

Gezimizi organize eden Luna Organizasyona teşekkür ediyorum. Gezimizi anlatmaya geçmeden önce sizin için bir adet hediye biletim var. Hemen bu linkteki blogumun altına 23 Nisan 2014 günü sonuna kadar isim ve e-posta bırakanlar arasından bir kişiye, 3 kişilik 60 TL değerinde giriş bileti hediye ediyorum. Ancak elinizi çabuk tutun 10 gün içinde yorum bırakın. Davetiyenin kullanım süresi 31 Mayıs’ta bitiyor. Hediye alan kişiyi 23 Nisan’dan sonra Doğal Anneyim blogumda açıklayacağım. Ayrıca mail de atacağım. Hediye size çıkarsa lütfen almak için bana geri dönün. 3 gün içinde hediye sahibi bana geri dönmezse tekrar yeni bir kişiye vereceğim. Davetiye 31 Mayıs'a kadar geçerli.

Karlar diyarı Snowpark’a girince içeride ilk önce çocuklara ve bize uygun palto, pantalon ve bot aldık. Yetişkin olarak benim gibi kayak montu varsa pantalon da getirebilirsiniz. Ben kotla idare ettim. Ayakkabı olarak buzda kaymayan çivili botlar veriyorlar. Altını kontrol edin.

Sıkıca kar kıyafetlerimizi giydikten sonra kar bölgesine girdik. Gerçekten de içerisi soğuk 0 ile -3 derece arasında. Sanki dağa gitmiş gibi bir serinlik hakim. Çocuklar için yedek eldiven ya da varsa su geçirmez eldiven getirmek lazım çünkü kar oynarken elleri hemen ıslanıyor. İçlerine de bir kat daha giydirmeyi unutmayın.

Kızlarım 4 ve 5 yaşlarında olduğu için onlara en uygun olan büyük ve küçük kaydıraklardan kaydık biz. Simitlere oturarak kaymaktan çok keyif aldılar. Buna snowtubing deniyormuş. Snowpark 4500m2 alana sahip ve tüm karlar gerçek kar. İsteyenlere 4 yaşından itibaren kayak, 7 yaşından itibaren snowboard dersi veriliyor. Biri 35m biri 100m olmak üzere iki kayap pisti var. 14 yaş üstüne ise kayak pistinde çeşitli zıplama numaraları ile kaymak mümkün.

Snowpark’ta ayrıca kaydıraklar dışında kardan kale, iglo-buzdan ev, penguenler, kutup ayıları gibi gezilebilecek sergi bölümleri de var.

Eğer dağa kadar gidecek zamanınız yoksa, şehrin ortasındaki bu kar merkezini ziyaret etmenizi öneririm. Kar, soğuk, kayak ve kaydırak seviyorsanız Snowpark'ın hoşunuza gideceğini düşünüyorum.

Snowpark bilgi için: http://www.torium.com.tr/bi-eglence.html  Tel: 0212 699 69 70

Başak Pirtini

Blogum: dogalanneyim.blogspot.com
Facebook Sayfam: www.facebook.com/dogalanneyim
Facebook Grubum: www.facebook.com/groups/dogalanneyim
Instagram: www.instagram/dogalanneyim
Twitter: www.twitter.com/dogalanneyim

Köpek ve kedi bloglarım:
Bashico Blogum: bashico.blogspot.com
Kopeklerveinsanlari.com

 

 
Toplam blog
: 201
: 11799
Kayıt tarihi
: 07.12.07
 
 

Tüm blog severlere merhaba! Boğaziçi Kimya bölümü mezunuyum. Bilişim sektöründe toplantı, etkinli..