Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '16

 
Kategori
TV Programları
 

Bu senenin en iyi yaz dizileri!

Bu senenin en iyi yaz dizileri!
 

Bu senenin en iyileri!


Her sene olduğu gibi bu yaz da birçok yaz dizisi izleyici ile buluştu. Kimisi kalite olarak izleyiciye bir şeyler verebilirken kimisi ise sadece reyting almak için çekilen boş diziler… Sıralama yaparken dizilerin aldığı reytingleri göz önünde bulundurmadım yani zaten sıradan klişe bir gençlik dizisi bile belli bir oranda reyting alabilir sonuçta.

İşte bu yazın en iyi dizileri :

1 – Seviyor Sevmiyor ( ATV )

Başrollerini Zeynep Çamcı , Gökhan Alkan, Gonca Sarıyıldız ve Yiğit Kirazcının paylaştığı MF Yapım imzalı Romantik Komedi türündeki dizi akıcı senaryosu ve konusu ile kendini diğer romantik komedi dizilerinden ayırarak öne çıkıyor.

Seviyor Sevmiyor un çekim açılarını da beğeniyorum ben dizinin çok kaliteli ve profesyonel görüntü açıları var Yusuf Pirhasan geçekten bu yönetmenlik işini hakkıyla yapanlardan biri…

Dizide beni rahatsız eden tek şey Gökhan Alkan ın bazı sahnelerdeki düşük performansı yani bu sahnede daha duygulu oynanmalıydı daha vurucu oynanmalıydı diyorum izlerken. Yani iyi bir oyuncu ama bazı sahnelerde nedense verilmesi gerekeni veremiyor…

2 – Yüksek Sosyete ( Star Tv )

Başrollerini Hazar Ergüçlü, Engin Öztürk, Meriç Aral ve Ozan Dolunay ın paylaştığı Yüksek Sosyete bu yazın dikkat çeken dizilerinden biri oldu.

Dizinin akıcı ve eğlenceli senaryosu ve özellikle yan rollerin hikayelerinin işleniş biçimi açısından gerçekten iyi. İşte bu yönlerinin olması nedeni ile bu yazın en iyi işlerinden biri olarak görüyorum…

Dizide Meriç Aral gerçekten çok iyi bir oyunculuk sergiliyor. Aynı şekilde Ozan Dolunay da…

Ama Hazar Ergüçlü ve Engin Öztürk şuan için beklentinin altında bir oyunculuk sergiliyorlar ben mesela onların sahnelerini izlerken bir izleyici olarak izlerken yeterli bulmuyorum umarım performansları artar ilerleyen bölümlerde.

3 – Gülümse Yeter ( Show Tv )

Başrollerini Erdal Özyağcılar, Aslı Bekiroğlu, Pamir Pekin, Seray Kaya  gibi isimlerin paylaştığı MF Yapım imzalı Aile Komedisi türündeki dizi eğlenceli senaryosu ve bünyesinde barındırdığı deneyimli oyuncuları ile bu yazın dikkat çeken işlerinden biri olmayı başardı.

Ailecek oturup izleyebileceğiniz sıcak ve eğlenceli bir dizi izlemenizi tavsiye ederim…

4 – Hangimiz Sevmedik ( TRT 1 )

Başrollerinde Can Yaman ve Selen Soyder in olduğu kadrosunda Altan Erkekli , Cengiz Bozkurt ve Gül Onat gibi tecrübeli oyuncularında Hangimiz Sevmedik dizisi bu yazın en farklı işlerinden biri. Kesinlikle farklı senaryosu ve ele aldığı konuyu işleyiş biçimi açısından bu yazın en kaliteli işlerinden biri…

 

Çetin Kaya

Twitter/Fankafacetinn

 
Toplam blog
: 449
: 1506
Kayıt tarihi
: 31.01.14
 
 

Şuanda Turizm İşletme Fakültesinde okuyorum.Endüstri Teknik Ve Meslek lisesi mezunuyum. Ufak mana..