Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '18

 
Kategori
TV Programları
 

Bugün Günlerden Şahsiyet

Bugün Günlerden Şahsiyet
 

Bugün günlerden Şahsiyet …  Hem de 3 bölümü ile birlikte…

Bu yılın gerek konusu ve kadrosu gerekse fragmanın yarattığı izlenim ile yılın en merakla beklediğim projesi. Onur Saylak’ın yönetmen koltuğunda oturduğu Hakan Günday’ın kitabından uyarlama Daha’yı yakın zamanda izlemiş, yorumunu bloguma eklemiştim.

Filmin ertesinde bu ikilinin imza attığı dizi projesini merakla beklemem kadar doğal bir şey olamaz.  Hele ki kadroyu görüp heyecanlanmamak hiç olmaz: Haluk Bilginer'in yanı sıra Cansu Dere, Metin Akdülger, Şebnem Bozoklu, Necip Memili başta olmak üzere birçok önemli oyuncu ve uzun zaman sonra kamera karşısına geçen Müjde Ar… Şahsiyet’in görüntü yönetmenliğini ise yine Onur Saylak’la Daha filminde birlikte çalışmış olan Feza Çaldıran yapıyor.

Çok güzel bir kadro değil mi? Şimdi soruyorum size, bu diziyi izlemeye vakit ayırmayalım da n’apalım?  (Finale Fi gibi yürümez inşallah, Âmin!)

“Şahsiyet”te 65 yaşındaki adli kâtip memurluğundan emekli olan Agah (Haluk BİLGİNER) ile cinayet büro amirliğindeki tek kadın polis olan Nevra’nın (Cansu DERE) kesişen yolları, heyecan dolu bir hikâye olarak karşımıza çıkacak.

İlk bölüm 80 dakika… Yabancı dizilerde 40 ila 60 dakika’ya kalpler bırakan yine de hikâye onu çekiyorsa yerli dizi yersiz uzun diye söylense de 2 saatten fazla ekran başında geçen benim gibi biri için gülümseten süreler…

Bu akşam için hazırsanız işte ilk bölüm özeti ve fragman;

Emekli bir adliye memuru olan Agâh Beyoğlu, İstanbul’un en kalabalık ve hareketli semti Beyoğlu’nda yalnız ve münzevi bir yaşam sürdürmektedir. Kızı yurtdışında yaşamakta, eşi ise yıllar önce vefat etmiştir. Agâh’ın bu tekdüze yaşantısı, kendisine konan Alzheimer Başlangıcı teşhisiyle altüst olur. Hastalığından ötürü er geç bütün anılarını unutacaktır. Bu gerçek karşısında başta bocalasa da Agâh, unutmanın bir fırsat olduğunu fark eder. Yıllardır planladığı ancak sürekli ertelediği bir cinayeti işlemek için bir fırsat! Nasıl olsa işleyeceği bu suçu gelecekte hatırlamayacak, hatırlamayacağı için de vicdan azabı çekmeyecektir. Bunun yanında cinayet büro amirliğindeki tek kadın polis olan Nevra, üzerindeki baskılar yüzünden istifanın eşiğine gelmiştir. Ancak Agâh’ın aldığı cinayet kararı, Nevra’nın hayatını da tamamen değiştirecektir.

Peki, Agâh ve Nevra’nın adım adım birbirlerine yaklaşmaları sadece bir tesadüf mü yoksa büyük bir bulmacanın eksik bir parçası mı?

Fragmanı izlemek için tıklayınız > http://aslininsureti.com/izledim/bugun-gunlerden-sahsiyet/

 

Aslı’nın Sureti

 

Blog sağ alt köşedeki kırmızı zili tıklayarak yeni yazı bildirimlerini açabilirsiniz>  www.aslininsureti.com

*.*.*.*.*

 

Aslı’nın Suretini sosyal medya hesaplarından takip etmek ister misiniz?

Facebook:https://www.facebook.com/Aslının-Sureti-1065930830209554

Twitter:https://twitter.com/aslininsureti

Instagram: https://www.instagram.com/aslininsureticom/

 

Gezdim Gördüm, Yedim İçtim ve İzledim kategorilerinde daha fazla yazı için > www.aslininsureti.com

 
Toplam blog
: 183
: 1217
Kayıt tarihi
: 27.09.17
 
 

Ben Aslı…  'Takvim Yılı – Doğum Yılı hesabının sonucu giderek yükselmesine, aynaya baktığında kaz..